جاباما
۹۳۰۹۵۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

لو: واقعاً از بازی تیمم لذت بردم

یواخیم لو پس از برد مانشافت برابر ایرلندشمالی از عملکرد تیمش شدیداً راضی بود.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی آلمان در آخرین بازی خود در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰، مهمانش ایرلندشمالی را با نتیجه قاطع ۶ بر یک شکست داد تا صدرنشینی‌اش در جدول گروه C را قطعی کند و به این ترتیب به عنوان تیم اول گروه به مرحله نهایی صعود کند تا در قرعه‌کشی مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا، در سید اول باشد.

یواخیم لو پس از این بازی به سایت اتحادیه فوتبال آلمان گفت: من واقعاً از بازی لذت بردم. ما هرگز تسلیم نشدیم. با وجود گلزنی به حملات‌مان ادامه می‌دادیم و به دنبال زدن گل‌های بیشتر بودیم، حتی زمانی که بازی ۳ بر یک شد. پس می‌توانم کاملاً راضی باشیم.

ایرلند با اولین شوتی که زد پیش افتاد اما این اتفاق ما را غافلگیر نکرد، البته بازگشت به بازی کار آسانی نبود چون حریف بعد از گلی که زد خیلی عقب کشید. گاهی اوقات آنها با ۹ بازیکن در محوطه جریمه‌شان دفاع می‌کردند. با این حال ما با فرارهایی بسیار خوب به هدف‌مان رسیدیم.

لو افزود: در جلساتی که اخیراً با بازیکنان داشتیم، من از آنها خواستم زمانی که صاحب توپ می‌شوند، حرکات پا به توپ زیادی انجام دهند، شوت بزنند و نمایشی تماشایی برای هواداران بسازند. امشب هم همه آن چیز‌هایی که خواسته بودم، محقق شد. ما می‌خواستیم نشان دهیم که برخلاف بازی‌های مان مقابل هلند و آرژانتین، می‌توانیم در تمام ۹۰ دقیقه خوب بازی کنیم. امروز و در بازی مقابل بلاروس قصد داشتیم ثابت کنیم که توانایی حفظ ضرباهنگ بالای بازی را داریم و می‌توانیم تا هر وقت که بخواهیم فوتبالی زیبا ارائه کنیم.

سرمربی ژرمن‌ها درباره تیم‌های صعود کرده و قرعه‌های احتمالی که تیم ملی آلمان ممکن است در مرحله گروهی داشته باشد، هم اظهار داشت: هر چهار سید مرحله قرعه‌کشی تیم‌های خوبی دارد. به عنوان مثال مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها پرتغال در سید سوم است اما اینکه ما می‌توانیم هر سه بازی‌مان در مرحله گروهی را در مونیخ انجام دهیم اتفاق بسیار خوبی خواهد بود.

ببینیم با چه تیم‌هایی همگروه می‌شویم. ما در یورو ۲۰۱۲ با همگروهان سرسختی مانند دانمارک، هلند و پرتغال داشتیم، البته داشتن همگروهان سخت الزاماً همیشه اتفاق بدی نیست چون باعث می‌شود که از همان ابتدای راه حواس‌مان را جمع کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج