جاباما
۹۳۰۹۸۵
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

جهانپور اعلام کرد:

خسارتِ ۵۰میلیاردی به اورژانس در ناآرامی‌ها

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع ‌رسانی وزارت بهداشت، آمار خسارات وارده به اورژانس و مراکز فوریت‌های پزشکی در حوادث روزهای گذشته در برخی نقاط کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری ایلنا: رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع ‌رسانی وزارت بهداشت، آمار خسارات وارده به اورژانس و مراکز فوریت‌های پزشکی در حوادث روزهای گذشته در برخی نقاط کشور را اعلام کرد.

خسارتِ ۵۰میلیاردی به اورژانس در ناآرامی‌ها

در پی برخی حوادث و نا آرامی‌ های روزهای گذشته که طی آن عده ‌ای افراد، اموال عمومی را تخریب کرده و باعث اخلال در خدمت رسانی در برخی نقاط شدند، کیانوش جهانپور، در توضیح آمار تجمیعی خسارات وارده به مراکز فوریت های پزشکی و اورژانس تا صبح روز گذشته، اظهار کرد: متاسفانه علاوه بر اختلال در عبور و مرور در برخی مناطق و موارد متعدد، اخلال در فرآیند خدمت رسانی و امداد رسانی به بیماران و مصدومین و امدادجویان از سوی آشوبگران و اخلالگران، حداقل ۱۲۴ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی و عملیاتی آسیب کلی و جدی دیده‌اند؛ به نحوی که تعداد زیادی از آنها به کلی از چرخه عملیات خارج شده ‌اند.

وی همچنین، به آسیب به تجهیزات پزشکی و غارت این لوازم و تجهیزات در جریان حوادث سه روز گذشته اشاره کرد و افزود: متاسفانه ده‌ها دستگاه AED، ونتیلاتور و دستگاه تله مدیسین و تجهیزات پزشکی پورتابل آسیب دیدند و بیش از ۴۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ نیز غارت و تخریب شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع ‌رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برآوردهای اولیه، از خسارت ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومانی به شبکه اورژانس و فوریت‌های پزشکی حکایت دارد.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، جهانپور ضمن ابراز تاسف از رفتارهای شرارت آمیز و ضد اجتماعی عده ای اغتشاش‌‎گر در "ضرب و شتم و آسیب جرحی تعدادی از تکنسین‌ها، پرسنل اورژانس و فوریت‌های پزشکی از سوی آشوبگران درحین امدادرسانی و خدمت‌رسانی"، بیان کرد: به رغم وقوع این موارد و مشکلات، نظام سلامت و سازمان اورژانس کشور با بسیج کردن کلیه امکانات و استفاده از تمامی ظرفیت ها، گستردگی خدمات خود در مناطق درگیر را افزایش داده است. در خلال اتفاقات روزهای گذشته، تلاش همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان، خدمت رسانی و امداد حداکثری به مردم بوده است که تاکنون نیز به بهترین نحو ممکن، این خدمات به شهروندان و هموطنان عزیزمان ارائه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با دلار یک میلیون تومنی حساب کردید ؟

    • بدون نام

      خخخ

    • محمد

      وقتی آتیش درست می کنی باید فکر سوختن تر و خشک اطرافش هم باشی . ...

    • AAAAAAAAAA

      وزارت بهداشت هم تا دید شیر تو شیره میخواهد پول هنگفتی به جیب بزند.
      اصلا‌مردم با آمبولانس و بیمارستان کاری نداشتن
      هدف مردم بانک و پمپ بنزین بوده

    • بدون نام

      همه اینارو از مردم میگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج