۹۳۰۹۹۳
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

طرح شهرداری برای تغییر سهمیه‌بندی بنزین

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آماده‌سازی طرح پیشنهادی شهرداری برای تغییر سهمیه‌بندی بنزین تاکسی‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آماده‌سازی طرح پیشنهادی شهرداری برای تغییر سهمیه‌بندی بنزین تاکسی‌ها خبر داد.

طرح شهرداری برای تغییر سهمیه‌بندی بنزین

«علیرضا قنادان» مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص سهمیه بنزین درنظر گرفته شده برای تاکسی‌های شهر تهران گفت: بعد از اعلام سهمیه بندی بنزین به نظر می‌رسید، نواقصی در طرح وجود دارد؛ نقص اول مربوط به کم بودن سهمیه خودروهای دوگانه‌سوز بود، چرا که تعداد زیادی از خودروها در تهران دوگانه سوز هستند و بلافاصله پس از صحبت با وزارت کشور سهمیه به 250 لیتر افزایش یافت.

او ادامه داد: همچنین سهمیه خودروهای ون نیز به 600 لیتر افزایش یافت و برای سرویس‌های مدارسی که در سامانه سپند ثبت‌نام کرده بودند نیز سهمیه‌ای در نظر گرفته شد که پیش از این منظور نشده بود.

قنادان اظهار داشت: در تهران در نظر گرفتن سهمیه ثابت از نظر عدالت و وقوع برخی سوءاستفاده‌های احتمالی مناسب نیست. در نتیجه در حال آماده‌سازی طرح پیشنهادی در شهرداری تهران هستیم که براساس آن پرداخت سهمیه تاکسی‌ها به جای آنکه برمبنای مقدار ثابت محاسبه شود،‌ براساس میزان پیمایش واقعی و تردد خودروها باشد.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: در برخی خطوط شهری سهمیه بنزین 250 لیتری کم است، در عین حال کاربری‌ها و تاکسی‌هایی داریم که حتی ممکن است، 250 لیتر برای آنها مازاد باشد.

قنادان تاکید کرد: این آمادگی را داریم که در تهران به صورت پایلوت زیرساخت‌ها را آماده کنیم و پیمایش روزانه تاکسی‌ها را بررسی و براساس این پیمایش به آنها سهمیه بنزین پرداخت کنیم.

او همچنین درباره کمبود تاکسی در روزهای بارانی اخیر تصریح کرد: در بسیاری از خطوطی که تامین خودرو با چالش روبرو بود، مشکل خاصی رخ نداد و در برخی خطوط سطح سرویس‌دهی از روزهای معمولی بالاتر رفت، اما ناگهان حجم زیادی برف بارید و بسیاری از خیابان‌ها بسته شد، اما سطح سرویس‌دهی به حدی بالا بود که به درخواست خودم روی آنتن زنده رادیو تهران رفتم و از رانندگان به دلیل حضورشان تشکر کردم.

قنادان تاکید کرد: سازمان تاکسیرانی در روزهای بارانی در حال آماده‌باش کامل است و از ساعت 6:30 صبح تا 8:30 شب گشت‌های سازمان تاکسیرانی در پایانه‌های سطح شهر مستقر هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب طرح کارشناسی شده ای!!!
      پس از اعلام سهمیه بنزین تاکسی ها سریع با وزارت کشور رایزنی و سهمیه بنزین تاکسی ها به 250لیتر افزایش یافت.
      معلومه طرح ابدوغ خیاری بوده و حسابی کارشناسان قبلش مطالعه کردند

    • بدون نام

      دروغ نگین لطفا.تاکسی ها ساعت 4 روزهای عادی میرن خونه شون چه برسه روزای بارونی

    • بدون نام

      لازم است در مقدار در نظر گرفته شده سهم بنزین برای نواحی مختلف تجدید نظر جدی شود مثلا در شهر های جدید اطراف تهران چون این شهرها فاقد امکانات حمل و نقل مثل تهران هستند مثل مترو یا شرکت واحد و مردم لزوما باید از اتوموبیل های خود استفاده کنند مثل شهر جدید پرند.

    • ش ده

      خوبه

    • امین

      دروغ محض راننده تاکسی ها تو روز های بارونی و برفی فقط دنبال دربستی هستن

    • بدون نام

      من دو تا برادر خانم دارم هر دو سال های سال است که تاکسی دارند ولی تا حالا یک مسافر هم سوار نکرده اند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج