جاباما
۹۳۱۰۱۱
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

شیعی: فسخ قرارداد با ویلموتس در کار نیست

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به شایعه قسخ قرارداد سرمربی تیم فوتبال کشورمان واکنش نشان داد.

خبرگزای فارس: محمود شیعی درخصوص انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: من به آقای داورزنی تبریک می‌گویم و امیدوارم بتواند در این سمت مؤثر باشد. البته ای کاش اعضای مجمع روی بحث بندهای مجمع هم صحبت می‌کردند. یکی از این بحث‌ها، بحث تفویض اختیار به رئیس فدراسیون بود که مثل فدراسیون فوتبال بتواند اعضای هیأت رئیسه را انتخاب کند و در این شرایط طبیعی است که نباید انتظار داشت هیأت رئیسه پویا باشد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود داورزنی بازنشسته است، افزود: آقای داورزنی خودش گفت اگر هر صحبتی وجود دارد بهتر است به خودش مراجعه کنید و من هم در جریان این مسئله نیستم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود این فدراسیون علیه ویلموتس بیانیه داده، اظهار داشت: من در جریان این مسئله نیستم و نمی‌دانم در مورد چه مسئله‌ای صحبت می‌کنید. قرار شده هیأت رئیسه فدراسیون صحبت نکند و آقای علوی به عنوان سخنگو در این باره حرف بزند. اگر بیانیه‌ای داده شده درباره تیم ملی بوده و درباره هیچ شخص دیگری نبوده است.

شیعی در مورد اینکه تیم ملی چقدر شانس صعود از این مرحله را دارد و اگر به جام جهانی صعود نکنیم، تکلیف چه می‌شود، ادامه داد: ما قبلا این شرایط را تجربه کردیم و زمان کی‌روش این طور بود که سه بازی سخت داشتیم و کمتر کسی فکر می‌کرد بتوانیم صعود کنیم اما با برد مقابل قطر و کره جنوبی صعود کردیم. با توجه به شرایط جدول این امیدواری وجود دارد که بتوانیم در این گروه اول شویم و در نهایت به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

وی در خصوص شایعه قطع قرارداد با ویلموتس گفت: فسخ قراردادی در کار نیست.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه احتمال دارد باز هم ویلموتس قهر کند، گفت: این مسئله را از خودش بپرسید من در جریان قطع همکاری و مسائل دیگر نیستم و باید این چیزها را از آقای سخنگو بپرسید.

شیعی در مورد اینکه ویلموتس پولش را گرفته، اظهار داشت:‌آن بخش که مربوط به او بود را گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      کوه موش زایید.واقعا باید به این انتخاب مربی در این حد و این قیمت نجومی به فدراسیون اصفهانی مدال افتخار داد. با سه میلیون دلار نمیشد مربی خیلی بهتری آورد؟

      پاسخ ها

      • فرزاد

        داداش تو راست میگی. ولی بدبختی اینجاست که تا اسم ایران می یاد هیشکی حاضر نیست بیاد تو این کشور و مربیگری کنه! ما دیگه تو دنیا هیچ ارزش و ابهتی نداریم.

      • بدون نام

        اصفهانی چیکارت کرده؟؟؟

    • بدون نام

      اره

    • Mehdi Alimoradi

      فقط برانکو می‌تونه ایران را به مرحله بعد ببره کار با ویلتموس تیم رو نابود می‌کنه و بقیه رو که هدفشون نابودی تیم بود خوشحال

    • بدون نام

      کاراز تیمهای پایه باید شروع بشه با مربیانی مانند کیروش و ویلموتس که به تیمهای امید و جوانان بی توجه هستند به جایی نمیرسیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج