۹۳۱۰۲۸
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

احتمال افزایش مبلغ وام مسکن

مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سقف قدمت تسهیلات خرید مسکن این بانک خبر داد و گفت که افزایش سقف تسهیلات نیز در حال بررسی است.

مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سقف قدمت تسهیلات خرید مسکن این بانک خبر داد و گفت که افزایش سقف تسهیلات نیز در حال بررسی است.

ابوالقاسم رحیمی انارکی با اشاره به افزایش سقف قدمت تسهیلات بانک مسکن، اظهار کرد: سقف قدمت تمامی محصولات بانک مسکن برای خرید مسکن افزایش یافته است؛ به طوریکه ساختمان‌هایی که سقف قدمت‌شان ۲۰ سال بوده به ۲۵ سال و آن‌هایی که ۲۵ سال بوده به ۳۰ سال افزایش یافته است.

وی افزود: این امر به مردم کمک می‌کند بتوانند قدرت انتخاب بیشتری در خرید واحدها داشته باشند، چراکه این واحدها قدمت بیشتر و قیمت پایین‌تری دارند.

به گفته مدیرعامل بانک مسکن، این افزایش سقف قدمت شامل تسهیلات صندوق سپرده مسکن یکم نمی‌شود، چراکه تغییرات در این تسهیلات نیاز به مصوبه شورای پول و اعتبار دارد.

رحیمی انارکی با بیان اینکه افزایش سقف‌های تسهیلاتی را هم در دستور کار داریم، گفت: این موضوع نیز درحال بررسی است که پس از تصویب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی همچنین درباره برنامه بانک مسکن برای حمایت از زلزله‌زدگان اخیر، تصریح کرد: این کار باید فرآیند خود را طی کند که در ابتدا میزان خسارت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برآورد شده و پس از آن هیات دولت سقف‌های تسهیلاتی را برای ساخت و تعمیر واحد مسکونی تعیین می‌کند و پس از آن بانک مرکزی سهمیه هر بانک برای ارائه تسهیلات به زلزله‌زدگان را به آن‌ها ابلاغ می‌کند.

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه برای این تسهیلات معمولا از کمک‌های دولتی به شکل یارانه یا منابع قرض‌الحسنه استفاده می‌شود، اظهار کرد: هنوز برای زلزله اخیر مصوبه‌ای به ما ابلاغ نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای منفعت خودتان، با افزایش وام مسکن جوانان ایرانی را بدبخت و بدهکار نکنید، مگر نمیبینید فقر جوانان را که دولت میخواهد به بیش از شصت میلیون نفر، مااهیانه، نفری پنجاه هزار تومان کمک هزبنه بدهد تا جوانان گرسنه نمانند، انوقت از کجا بیاورند قسط نجومی بدهند که زندگی میپاشاند و ..........

    • بدون نام

      شما که چند برابر پس میگیرید وام بدید بتونیم خونه بخریم

    • بدون نام

      بیشترش کنید لطفا

    • بدون نام

      این چه مدیریتیه که هر دفعه یه بی لیاقت حرفی میزنه دوباره تکذیب میشه،خودتوتو مسخره کنید.

    • بدون نام

      افزایش بدین تا آخر عمر برای این بانکهای رباخوار قسط بدیم چنان بهره ای روی اصل وام بکشم که هفت جدتون هم نتونه از پس بازپرداختش بربیاد مثل همون آنچنان رونق اقتصادی که برامون درآمد سرشاررررررررر ایجاد کرد

    • بدون نام

      نگو وام مسکن وام رهن خانه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج