جاباما
۹۳۱۰۵۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

در سال ۲۰۱۹

«دانتون اَبی» سی‌وپنجمین فیلم پرفروش جهان

فیلم سینمایی «دانتون ابی» اثری در ژانر درام به کارگردانی مایکل انگلر پس از گذشت نزدیک به دو ماه از اکران با فروشی معادل ۱۸۳ میلیون دلار در رتبه ۳۵ جدول فروش سینمای جهان ایستاد.

خبرگزاری میزان: فیلم سینمایی دانتون ابی اثری در ژانر درام به کارگردانی مایکل انگلر پس از گذشت نزدیک به دو ماه از اکران با فروشی معادل ۱۸۳ میلیون دلار در رتبه ۳۵ جدول فروش سینمای جهان ایستاد.

«دانتون اَبی» سی‌وپنجمین فیلم پرفروش جهان

این فیلم ادامه‌ای بر مجموعه تلویزیونی‌ای به همین نام ساخته جولین فلوز است که در آی‌تی‌وی از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ به نمایش درآمد. وقایع این مجموعه تلویزیونی، در قصری در منطقه یورک‌شر در انگلستان به نامِ «دانتون اَبی» رخ می‌دهد. این مکان، محل سکونت اِرل و کُنتسِ گرانتهام و فرزندان و برخی اقوام دور آنهاست.

در هر قسمت از این سریال، زندگی روزمره خاندانِ اشرافی «کرالی» و دوستان و خدمتکاران و وقایع و روابط جاری آنان، در دوران سلطنت جرج پنجم به تصویر کشیده می‌شود.

«دانتون اَبی» سی‌وپنجمین فیلم پرفروش جهان

در خلاصه داستان فیلم سینمایی دانتون ابی آمده است: این فیلم براساس سریال محبوب «دانتون اَبی» ساخته شده است و داستان خانواده ثروتمند کراولی را در اوایل قرن بیستم روایت می کند.

هیو بونه‌ویل، لورا کارمایکل، میشل داکری، جوآن فروگات، الیزابت مک‌گاورن، مگی اسمیت و پنلوپه ویلتون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی دانتون ابی به ایفای نقش پرداخته اند.

نگارش فیلمنامه دانتون ابی را جولین فلوز بر پایه رمان دانتون ابی اثر جولین فلوز بر عهده گرفته است. همچنین تولید کمپانی فیلمسازی کارنیوال فیلمز ساخت پروژه را انجام داده و فوکس فیچرز پخش جهانی دانتون ابی را انجام خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج