۹۳۱۰۷۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

چرخابی: شهرخودرو و استقلال زیبا بازی می‌کنند

حسین چرخابی سرمربی سابق تیم سپاهان گفت: در فصل جاری استقلال و شهرخودرو زیباترین بازی را انجام می‌دهند.

خبرگزاری میزان: حسین چرخابی در ارتباط با مدعیان قهرمانی لیگ نوزدهم اظهار داشت: در لیگ نوزدهم، شهرخودرو، سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور مدعی هستند و ممکن است فولاد هم به این جمع اضافه شود. از الان به هیچ عنوان نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان است، هرشخصی در فوتبال پیش‌بینی قطعی کند یعنی فوتبال را نفهمیده است.

وی در ادامه در خصوص پیش‌بینی خود از قهرمان این فصل خاطرنشان کرد: اگر کسی درون فوتبال زندگی کرده باشد و سرد و گرم فوتبال را چشیده باشد، می‌داند که در فوتبال تا لحظه آخر همه چیز تغییر می‌کند. در فصل جاری استقلال و شهرخودرو زیباترین بازی را انجام می‌دهند، اما پرسپولیس و سپاهان که زیبا بازی نمی‌کنند، بهتر امتیاز می‌گیرند.

سرمربی سابق تیم سپاهان پیرامون عملکرد تیم‌های بالای جدول تصریح کرد: در این فصل بازی استقلال و شهرخودرو را که می‌بینیم لذت می‌بریم، اما مشکل این دو تیم این است که زیبا بازی می‌کنند، ولی در امتیازگیری نوسان دارند. شهرخودرو الان صدرنشین است، اما هواداران آن با استرس زیادی بازی تیمشان را تماشا می‌کنند و در برخی مواقع باید تا لحظات آخر و به قول معروف یحیی‌تایم صبر کنند و اطمینان از کسب ۳ امتیاز بازی ندارند.

چرخابی در مورد عملکرد سپاهان با قلعه‌نویی افزود: سپاهان امیرقلعه‌نویی مطمئن‌تر بازی می‌کند هرچند به زیبایی پدیده و استقلال بازی نمی‌کند. بزرگ‌ترین هنر قلعه‌نویی این است که خوب می‌داند چگونه و کجا باید امتیاز جمع کند. هوادار سپاهان با خیال راحت‌تری از هوادارشهرخودرو بازی تیمش را تماشا می‌کند، چون طرفداران تیم مشهدی باید ۹۰ دقیقه زجر بکشند و صبر کنند تا مطمئن شوند تیم آن‌ها از بازی امتیاز کامل را می‌گیرد.

وی در پایان گفت: اگر هوادار استقلال و شهرخودرو نباشید هم از فوتبال آنها لذت می‌برید، اما نمی‌توان از فوتبال پرسپولیس و سپاهان لذت برد. سپاهان یک فوتبال حرفه‌ای که منجر به کسب امتیاز می‌شود را بازی می‌کند. در پایان جدول هم تکلیف کاملا مشخص نیست، به نظرم شاهین بوشهر همه تلاش خود را خواهد کرد تا این فصل در لیگ برتر بماند و در فصل بعد بتواند حضور مقتدرتری داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممد دانیالی

      تمام کارشناسای فوتبال و حتی خود پرسپولیسیا از جمله پروین و رهبری فرد هم عقیدشون همینه که استقلال زیبا ترین بازی های لیگو انجام میده بعد یه عده هوادارای تند رو قرمز منکر این موضوع میشن و بحث های دروغین و ناجوانمردانه پیش میکشن مثله اشتباه گلر صنعت نفت که دو نکته میخوام بگم اولا استقلال بخاطر همون یه اشتباه بازیو نبرد بلکه پنج گل زد و بر اساس نمره دهی تمام سایت ها گلر صنعت نفت بهترین گلر هفته شد چون بالای ده موقعیت صدرصد از استقلال گرفت و دوما اینکه خود پرسپولیس هم با اشتباه مهلک گلر صنعت نفت بازیشو با حداقل اختلاف از صنعت نفت برد که کلا سه موقعیت گل هم نداشتن تو همون بازی ولی میان بحث خرید گلر های حریفو پیش میکشن و واقعا اوج بی منطقیشون رو اینجا باید فهمید که اشتباه گلر صنعت جلوی تیم خودشون میگن سهوی بوده و جلوی استقلال عمدی..

    • بدون نام

      چرخابی نظر نده تو .
      پرسپولیس بهترینه

      پاسخ ها

      • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

        خخخخخ لنگیا ازهمون اول منطق نداشتن و سند و مدرک حالیشون نبود. لنگ ن خوب بازی میکنه نه میتونه موقعیت گل ایجادکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج