جاباما
۹۳۱۱۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تشکیلات خودگردان از پمپئو شکایت می‌کند

وزیر خارجه فلسطین فاش کرد، رهبری فلسطین طی روزهای آینده قصد دارد به منظور شکایت از مایک پمپئو به عنوان مسؤول شخصی و مستقیم پیامدها و بازتاب‌های اعلام خطرناکش درباره شهرک‌سازی‌ها به دادگاه کیفری بین المللی برود.

ایسنا: وزیر خارجه فلسطین فاش کرد، رهبری فلسطین طی روزهای آینده قصد دارد به منظور شکایت از مایک پمپئو به عنوان مسؤول شخصی و مستقیم پیامدها و بازتاب‌های اعلام خطرناکش درباره شهرک‌سازی‌ها به دادگاه کیفری بین المللی برود.

ریاض مالکی، وزیر خارجه دولت متبوع تشکیلات خودگردان فلسطین به رادیو صدای فلسطین گفت: اعلام آمریکا نه از جنبه قانونی و نه از جنبه عملی ارزشی ندارد بلکه پیامدهای خطرناکی در زمینه نابودی صلح و امنیت و امکان راه حل دو کشوری و پایان ثبات در منطقه دارد و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل را به الحاق زمین‌های کرانه باختری از جمله غور اردن به اسرائیل در راستای نقض علنی قانون بین‌المللی ترغیب و تشویق می‌کند.

تشکیلات خودگردان از پمپئو شکایت می‌کند

وی درباره تشکیل جلسه امروز شورای امنیت نیز گفت، فلسطین از این جلسه می‌خواهد بایینه‌ای در محکومیت و انزوای آمریکا به لحاظ سیاسی صادر کند و نشان دهد این کشور قانون بین المللی را نقض کرده است.

وزیر خارجه فلسطین اظهار کرد، پنج کشور اروپایی بیانیه‌ای خاص منتشر خواهند کرد و سفیران عرب نیز بیانیه خاص خود را خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج