جاباما
۹۳۱۱۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سیدصالحی:

قرارداد بازیکنان مثل مهریه خانم‌ها است!

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد او و دیگر بازیکنان این تیم از مدیریت باشگاه انتظار توجه و احترام را داشته‌اند که آنها دریغ شده است.

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد او و دیگر بازیکنان این تیم از مدیریت باشگاه انتظار توجه و احترام را داشته‌اند که آنها دریغ شده است.

سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم بلندقامت پرسپولیس معتقد است که این تیم همچنان شانس قهرمانی دارد. او تاکید دارد که پرسپولیس نباید به نتایج دیگر تیم‌ها توجه داشته باشد و فقط باید از بازی‌های باقی‌مانده همه امتیازات را بگیرد. سیدصالحی در مورد شرایط سرخپوشان، مشکلات مالی تیم و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

هنوز به قهرمانی امیدوار هستید؟

امید ما کم نشده است. تیم‌های بالای جدول با یکدیگر بازی دارند و کارشان سخت است. هر چند که بازی‌های ما هم سخت است. ما باید ۴ بازی خود را ببریم و همه چیز را به دست خدا بسپاریم. ما حتی نباید یک امتیاز هم از دست بدهیم و امیدوارم در پایان فصل شرایط طوری باشد که دل هواداران را شاد کنیم.

تساوی نفت و فولاد برای شما خوشحال‌کننده نبود؟

این‌طور نیست که ما بد تیم‌های دیگر را بخواهیم. مطمئناً این نتایج تاثیرگذار است ولی ما فقط باید به فکر نتایج خودمان باشیم.

قبول داری اعتصاب شما در نهایت به ضررتان شد؟

من فکر می‌کنم هر فردی دوست دارد احترامش حفظ شود و اگر خلاف این باشد ناراحت‌کننده است. بازیکنان پرسپولیس از طرف باشگاه انتظار احترام و ارزش دارند و در حالی که مشکلات زیادی داشتیم هیچ‌کس توجهی نکرد. متاسفانه اعتصاب ما هم جواب نداد ولی هواداران بدانند که بازیکنان پرسپولیس غیرت دارند و با اینکه مشکلات زیادی دارند تا اینجا پیش آمدند. بازیکن روی پول قراردادش حساب باز می‌کند و وقتی حق و حقوق خود را نمی‌گیرد از لحاظ فکری به هم می‌ریزند.

استقلال هم این مشکلات را داشت ولی چرا بازیکنان این تیم دست به اعتصاب نزدند؟

دریافتی استقلالی‌ها بیشتر از ما بوده است. البته من معتقدم نباید به شرایط دیگر تیم‌ها کار داشته باشیم و حرف زدن در مورد گذشته دیگر چیزی را تغییر نمی‌دهد. الان من از ۴ باشگاه یعنی پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان طلب دارم و اتفاقی هم نمی‌افتد ولی خیلی‌ها خیال می‌کنند همه بازیکنان فوتبال ایران میلیاردی پول می‌گیرند. اکثر فوتبالیست‌ها پول قرارداد خود را به طور کامل نمی‌گیرند. متاسفانه در فوتبال ایران پول قراردادها مانند مهریه خانم‌ها شده است. همان مثال معروف که می‌گویند مهریه را چه کسی داده و چه کسی گرفته است در مورد قرارداد بازیکنان هم صدق می‌کند.

فکر می‌کنی علی دایی نمی‌توانست این شرایط را بهتر مدیریت کند؟

او هر کاری که از دستش برآمد انجام داد. دایی بیشتر از اینکه به فکر کارهای تاکتیکی باشد به فکر حل مشکلات بازیکنان بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج