۹۳۱۲۳۹
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

باشگاه استقلال: می‌دانستیم سهمیه ایران ۲+۲ است

تیم فوتبال استقلال که خود را برای بازی هفته یازدهم مقابل نساجی آماده می‌کند، بعد از تعطیلی تمرین خود در روز سه‌شنبه، از ساعت ۱۵ روز گذشته در غیاب ملی‌پوشان امید و مصدومانی ازجمله زکی‌پور تمرینات خود را در ورزشگاه انقلاب پیگیری کرد.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال که خود را برای بازی هفته یازدهم مقابل نساجی آماده می‌کند، بعد از تعطیلی تمرین خود در روز سه‌شنبه، از ساعت ۱۵ روز گذشته در غیاب ملی‌پوشان امید و مصدومانی ازجمله زکی‌پور تمرینات خود را در ورزشگاه انقلاب پیگیری کرد. اخبار و حواشی زیادی پیرامون این تیم است، آن هم درحالی که در بازی‌های اخیر توانسته نتایج خوبی کسب کند. آخرین اخبار باشگاه استقلال را در «فرهیختگان» می‌خوانید.

بازی با نساجی برگزار می‌شود

روز گذشته اعلام شد با توجه به لغو چند مسابقه لیگ برتر فوتبال، باشگاه استقلال رسما از سازمان لیگ خواسته دیدار تیم فوتبال این باشگاه با نساجی مازندران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال لغو شده یا یک روز به تعویق بیفتد. مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دارند پس از انجام بازی با نساجی و با توجه به سفر زمینی به قائمشهر و بازگشت به تهران، فرصت کمی برای بازی با سپاهان خواهند داشت و به همین خاطر خواهان تعویق یا لغو بازی یادشده هستند.

همزمان شایعه احتمال لغو بازی استقلال مقابل نساجی نیز مطرح شد و این درحالی است که با توجه به نامه تامین استان مازندران و شهر ساری (قائمشهر) مبنی‌بر تامین امنیت دیدار استقلال و نساجی، استقلالی‌ها روز گذشته به این نتیجه رسیدند که این دیدار در موعد مقرر یعنی چهارم آبان‌ماه در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شده و امکان لغو یا تعویق آن نیز دیگر وجود نخواهد داشت.

قائدی تمرین کرد

مهدی قائدی در تمرین دو شب پیش تیم امید که جدی‌ترین تمرین پیش از بازی با امید قطر بود، به صورت اختصاصی نرم‌دویی کرد و این به این معنی است که او شرایط حضور در بازی پیش‌رو را ندارد. در همین راستا کادر پزشکی تیم امید اعلام کرده بعد از آخرین تمرین تیم امید نظر نهایی خود را درمورد این بازیکن اعلام خواهد کرد.در همین ارتباط کادرفنی تیم استقلال هم با نگرانی اخبار مصدومیت مهدی قائدی را دنبال می‌کند، چراکه می‌خواهد از این بازیکن در بازی با نساجی بهره ببرد.

البته برخی از خنده‌های مهدی قائدی به این نتیجه رسیدند که این خنده‌ها حامل این پیام برای استقلالی‌ها باشد که وی مشکلی ندارد و می‌تواند مقابل نساجی بازی کند.در این خصوص پیگیری‌های «فرهیختگان» نشان می‌دهد قائدی در تمرینات گروهی امیدها شرکت کرده و مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با نساجی ندارد تا به این ترتیب خیال استقلالی‌ها از بابت این مهاجم راحت شود.

دلخوری استرا از تاج؟

چند روز پیش شایعه شد استراماچونی و سایر اعضای کادرفنی استقلال به‌شدت از دست رئیس فدراسیون فوتبال دلخور و ناراحت هستند و دلیل آن این‌طور عنوان شد که استقلالی‌ها براساس صحبت‌های تاج مبنی‌بر اینکه سهمیه ایران برای فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا ۳+۱ خواهد بود، برنامه‌ریزی کرده و حالا با برنامه جدید مبنی‌بر حضور آبی‌ها در دو دیدار پلی‌آف قبل از مرحله گروهی، برنامه‌ریزی‌ها تغییر کرده و همین موضوع و فشردگی برنامه‌ها در بهمن‌ماه، مشکلاتی را برای استقلالی‌ها ایجاد خواهد کرد.

در همین راستا یکی از مدیران رده میانی باشگاه گفت: «نمی‌دانم این اخبار را از کجا می‌آورند. البته این موضوع طبیعی است، چون برخی دست‌شان از باشگاه کوتاه شده و نمی‌توانند به منبع اصلی اخبار در باشگاه دست پیدا کنند. درخصوص ادعای مطرح‌شده نیز باید عنوان کنم از روز اول هم در باشگاه می‌دانستیم سهمیه ایران در فصل جاری ۲+۲ بوده و اگر هم آقای تاج صحبتی درخصوص سهمیه‌ها داشته‌اند مربوط به فصل بعدی لیگ قهرمانان بود، نه فصل جاری. بنابراین همه برنامه‌ریزی‌ها از روز نخست برای حضور استقلال در پلی‌آف بود و کادرفنی و در راس آنها استراماچونی همه برنامه‌هایشان را درخصوص ۲ دیدار استقلال در پلی‌آف تنظیم کرده و مشکلی از این لحاظ وجود نخواهد داشت.»

بدهی 500 هزار دلاری به شفر

ساشا شفر، فرزند وینفرد شفر مدعی شده که استقلالی‌ها درخصوص قرارداد سرمربی این تیم کوتاهی می‌کنند و این باشگاه را تهدید کرد که ۶ هفته دیگر همدیگر را می‌بینند! در همین ارتباط شنیده می‌شود شفر و فتحی درخصوص مطالبات پیرمرد آلمانی با یکدیگر در ارتباط هستند و اگر هم کار به شکایت کشیده شود، مطمئنا بیشتر از ۶ هفته زمان خواهد برد تا در این مورد پرونده‌ای تشکیل و به باشگاه مبدا ارسال شود.

براین اساس و طبق برآورد باشگاه استقلال، این باشگاه مبلغی حدود ۵۰۰ هزار دلار به شفر بدهکار است که این مبلغ هم مابه‌التفاوت قرارداد سال دوم شفر (بعد از تمدید قرارداد با استقلال) با قراردادش با بن‌یاس امارات بوده و استقلالی‌ها باید رقم یادشده را به سرمربی آلمانی پرداخت کنند.

مطالبه ماشین‌سازی سرانجام تسویه شد

هادی مباشری، معاون باشگاه استقلال درمورد طلب باشگاه ماشین‌سازی بابت چک آخر انتقال داریوش شجاعیان به استقلال به تسنیم گفت: «اگر مشکلی برای وصول پول از سوی بانک مرکزی نباشد، شنبه به حساب باشگاه ماشین‌سازی پول واریز خواهد شد.» این درحالی است که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد ۲۰۰ میلیون بابت مطالبه باشگاه ماشین‌سازی از استقلال درخصوص چک آخر رضایت‌نامه شجاعیان روز گذشته به ماشین‌سازی پرداخت شده و طی امروز و فردا این مبلغ در حساب باشگاه تبریزی قابل برداشت خواهد بود.

خبری از لیست ورود و خروج نیست

همچنین از باشگاه خبر می‌رسد استراماچونی هنوز لیست خرید یا مازاد خود برای نیم‌فصل دوم را به باشگاه ارائه نکرده و به نظر می‌رسد اخباری از این دست که این روزها منتشر می‌شود، بیشتر گمانه‌زنی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه کشا میدونن دیگه تو آسیا از تبانی و اینجور کارا خبری نیست دست و پاشونو گم کردن

    • امیر فتحی

      ی خبر بد برای کیسه کشا،دیگه نمیتونید،تو اسیا دروازبان حریف رو بخرید،دلار رفته بالا،البته به بابا مسعودتون زنگ بزنید حتما ی کاری براتون میکنه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی مسخرست ببین کیا دارن از تبانی صحبت میکنن بابا خوبه خودتون چند ساله با تبانی ب سه تا قهرمانی اسنپی رسیدین و از این دست قهرمانیا رو بهتر ک ب ما ندن

    • بدون نام

      شما لنگیها اگه وراجی نکنید نمی گن لال هستید،باشگاه و تیم سوراخ شما با تبانی و جعل و دزدی و....بنا شده،درضمن همه ایران میدونن سلطانیفر بابای کدوم تیم هستش خخخخخخخخ

    • مهدی

      شش دق لال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج