جاباما
۹۳۱۲۸۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

پیش‌بینیِ بارش باران و برف در اغلبِ نقاط کشور

آخرین وضعیت آب و هوایی کشور طی دور آینده اعلام شد و بنا بر این اعلام شاهد بارش باران و برف در اغلب نقاط کشور خواهیم بود.

برترین‌ها: آخرین وضعیت آب و هوایی کشور طی دور آینده اعلام شد و بنا بر این اعلام شاهد بارش باران و برف در اغلب نقاط کشور خواهیم بود.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز ۳۰ آبان ماه در نوار شرقی کشور یعنی استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان وبلوچستان و شرق هرمزگان و بخش‌هایی از استان‌های یزد، کرمان، شرق اصفهان و شرق سمنان همچنین در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی بارش پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینیِ بارش باران و برف در اغلبِ نقاط کشور

بارندگی برای فردا اول آذرماه برای سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز شرقی و جنوب سیستان و بلوچستان و روز شنبه ۲ آذرماه، برای سواحل دریای خزر، اردبیل و به‌صورت پراکنده برای ارتفاعات البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و روز یکشنبه ۳ آذرماه برای استان گیلان و روز دوشنبه ۴ آذرماه برای بخش‌هایی از استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، چهارمحال و بختیاری و گیلان پیش‌بینی می‌شود.

امروز در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و جمعه در جنوب سیستان و بلوچستان بارش‌ها به‌صورت رگبار و رعد و برق خواهد بود. در بخش‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های خراسان جنوبی، یزد و کرمان، ارتفاعات البرز شرقی، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و روز جمعه برای ارتفاعات البرز شرقی، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

امروز خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و فردا دریای عمان و از امروز تا روز شنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

در این اطلاعیه درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده آمده است: آسمان تهران فردا کمی ابری در بعداز ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای این روز ۸ و ۱- سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا ۲ آذرماه نیمه‌ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرمترین و سردترین زمان به ۶ و صفر درجه سانتیگراد می‌رسد.

بارش برف و باران در بیشتر جاده‌های کشور

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بارش برف و باران در بیشتر جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان خراسان رضوی، فیروزکوه، مازندران، محور کیاسر- سمنان، محور توسکستان- شاهرود، گلستان، یزد، شیراز، محور بافق- کرمان و کرمان- ایرج، محور بجنورد-آستانه در گردنه امین الله، محور بیرجند- قاین و بیرجند سربیشه شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: تردد در محور توسکستان- شاهرود تنها با داشتن زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رحمانی ادامه داد: در اغلب محورهای استانهای گیلان، مازندران، یزد، خراسان جنوبی، کرمان و محور جاسک- هرمزگان شاهد بارش باران هستیم همچنین مه گرفتگی و کاهش دید در استان‌های اردبیل، سمنان، خراسان جنوبی و ارتفاعات خراسان شمالی را شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: در محور قزوین- رشت و قزوین- کرج نیز شاهد مه گرفتگی هستیم. لذا رانندگان برای سفر در محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Vali Heydari

      اميدوارم

    • بدون نام

      دروغه..یه قطره برف یاباران هنوز نیومده..ونخواهداومد توی غرب کشور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج