۹۳۱۳۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

بیانی: استقلالی‌ها گول شرایط نساجی را نخورند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به بحرانی که در تیم نساجی وجود دارد، آبی‌پوشان نباید این تیم را دستکم گرفته و خود را از پیش برنده بدانند.

خبرگزاری مهر: شاهین بیانی در خصوص شروع دوباره لیگ اظهار داشت: خوشحالم که دوباره لیگ آغاز خواهد شد و باز شوق عجیبی در فوتبال ما به وجود خواهد آمد. اگرچه چند بازی به دلایل مختلف برگزار نخواهد شد اما سرخابی‌ها به میدان خواهند رفت و به طور حتم سوژه خوبی برای هوادارانشان هستند.

وی در مورد عملکرد استقلال گفت: آبی‌پوشان تا قبل از تعطیلی لیگ، شرایط بسیار خوبی داشتند، آنها پنج بازی در لیگ و دو بازی در جام حذفی را بدون شکست به پایان رساندند اما متأسفانه تعطیلی لیگ تا حدودی روند این تیم را متوقف کرد و من مطمئن هستم اگر لیگ تعطیل نمی‌شد، به طور حتم پیروزی‌های استقلال تداوم پیدا می‌کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص دیدار آبی‌پوشان برابر تیم نساجی قائمشهر افزود: نساجی تیم بسیار سختکوش، جنگنده و پرطرفدار است، درست است که آنها این روزها از لحاظ مدیریت و سرمربی دچار بحران شده‌اند، اما تجربه ثابت کرده تیم‌هایی که در چنین شرایطی قرار می‌گیرند، چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان برابر حریفانشان به میدان می‌روند بنابراین استقلال باید هوشیار باشد زیرا نساجی همیشه در خانه و برابر چشمان هوادارانش، عملکرد قابل قبولی داشته و نمی‌خواهد در این شرایط بد، بازنده این دیدار هم باشد.

بیانی بیان کرد: استقلال شرایط خوبی دارد البته تعطیلی لیگ تا حدودی به ضرر آنها تمام شده اما آنها نباید فکر کنند که به راحتی نساجی را شکست می‌دهند و می‌توانند بازی را با پیروزی به پایان برسانند بنابراین باید با نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا شده، آن را آنالیز کنند تا با برد برابر نساجی، موقعیت خود را در جدول تثبیت کنند.

وی تأکید کرد: نساجی همیشه حریف سرسختی برای استقلال بوده و اگر آبی‌پوشان می‌خواهند سه امتیاز این بازی را به دست آورده و در بالای جدول باقی بمانند، باید یک بازی منطقی را ارائه کرده تا به پیروزی برسند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص شکست تیم ملی برابر عراق و اتفاقات پس از آن گفت: فدراسیون فوتبال باید شفاف با مردم در این رابطه صحبت کند. این روزها همه حرف‌ها به قرارداد ویلموتس ختم می‌شود بنابراین مسئولان فدراسیون فوتبال باید شفاف‌سازی کرده و با یک اطلاع‌رسانی دقیق، مردم و کارشناسان را در این خصوص آگاه کنند.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: درست است که ما دو بازی حساس برابر عراق و بحرین را با شکست به پایان رسانده و ۶ امتیاز را از دست دادیم اما نباید ناامید شویم بلکه باید تلاش کنیم در دور برگشت چهار بازی خود را برابر کامبوج، هنگ‌کنگ، بحرین و عراق با پیروزی به پایان برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نگران نیستند تیم نساجی همیشه زمان بازی با استقلال تمام امکانات رو واسه امتیاز دادن به سرورشون بکار میگیرن حیف این تیم وهواداراش که باید این مالک خود فروخته رو تحمل کنند

    • گت‌محل

      نساجی‌ زلزله‌.‌‌‌‌...
      متل‌ نکن‌ ... دله خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج