۹۳۱۳۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دفاتر پلیس +۱۰ فعال و باز است

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا از فعال بودن ۱۰۷۲ دفتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در روز جمعه (یکم آذر ماه ) برای ارائه خدمات به متقاضیان دریافت کارت سوخت( المثنی) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا از فعال بودن ۱۰۷۲ دفتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در روز جمعه (یکم آذر ماه ) برای ارائه خدمات به متقاضیان دریافت کارت سوخت( المثنی) خبر داد.

مهندس مهدی سید هاشمی اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مراجعه شهروندان به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰جهت اعلام درخواست صدور و دریافت کارت سوخت (المثنی)، مقرر شد فردا ( جمعه یکم آذر ماه ۹۸) همه این دفاتر در سراسر "فعال" و به مراجعه کنندگان خدمات ارائه کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰۷۲ دفتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در سراسر کشور افزود: مطابق هماهنگی های صورت گرفته، کارکنان این دفاتر، با وجود تعطیلی فردا، طبق روال ساعت کاری روزهای گذشته یعنی از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا بیان کرد: البته این ارائه خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در شهرهای بزرگ تا ساعت ۱۸ و حضور آخرین مراجعه کننده ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش سایت پلیس، مهندس هاشمی در پاسخ به این سوال که چه کسانی برای دریافت کارت سوخت می توانند به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰ مراجعه کنند ؟ گفت: اگر هر فردی به هر دلیلی کارت سوخت ندارد و یا کارتش "مفقود" شده است برای اعلام درخواست صدور کارت سوخت " المثنی " می تواند به همکارانم در این دفاتر مراجعه کند، از طرفی کسانی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند می توانند با مراجعه به این مراکز و دریافت "کد رهگیری مرسوله پستی" در جریان فرآیند صدور و دریافت قرار بگیرند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج