جاباما
۹۳۱۴۱۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

زرآبادی: درباره گرانی بنزین، توضیح خواستیم

سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نامه فراکسیون امید به هیات‌رئیسه مجلس گفت: اعضای فراکسیون خواستار حضور سران سه قوه در صحن مجلس به منظور توضیح درباره گران شدن قیمت بنزین و حضور نهادهای امنیتی برای تشریح برنامه‌های حفظ امنیت کشور در شرایط فعلی و شفاف‌سازی در این باره شدند.

اعتماد آنلاین: سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، خبر داد: فراکسیون امید نامه‌ای با امضای عارف به هیات‌رئیسه داده است که با سران سه قوه در صحن علنی مجلس جلسه‌ای تشکیل دهیم تا درباره گران شدن قیمت بنزین به نمایندگان ملت توضیحاتی بدهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: همچنین در این نامه خواسته شده است تا دستگاه‌های امنیتی در جلسه‌ای غیرعلنی به نمایندگان مردم توضیح دهند برای حفظ امنیت جامعه در شرایط فعلی چه اقداماتی انجام داده‌اند.

زرآبادی: درباره گرانی بنزین، توضیح خواستیم

زرآبادی توضیح داد: در ادامه این درخواست آمده است که مسئولان مربوطه سازوکار و برنامه‌هایی را که برای ثبات قیمت‌ها دارند نزد نمایندگان تشریح کنند تا در جریان برنامه‌های آنها قرار بگیریم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در پایان نامه علاوه بر درخواست ادامه جلسات مجلس طی هفته آینده و بررسی مشکلات و موضوعات مربوط به گرانی بنزین و تعطیل نشدن مجلس، از مسئولان مربوطه وزارت ارتباطات خواسته شده است تا درباره وضعیت ارتباطات و قطعی اینترنت این روزها توضیحاتی به مجلس بدهند.

این عضو فراکسیون امید مجلس همچنین، با بیان اینکه برخی نمایندگان از رئیس کمیسیون امنیت ملی شکایت کرده‌اند، گفت: برخی نمایندگان از آقای ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، به دلیل طرح برخی مباحث و اظهارنظرات از جمله به زیر کشیدن رئیس‌جمهوری و... که باعث بر هم زدن امنیت ملی شده است در حالی که او به دلیل مسئولیتش و ریاست کمیسیون امنیت ملی باید حافظ منافع ملی باشد، شکایت کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج