۹۳۱۵۰۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سوارز، کاکا، دی‌ماریا و دیگران؛ گرت بیل تنها نیست!

پیش از گرت بیل نیز ستاره های بزرگی حضور در ترکیب تیم ملی را به تیم باشگاهی خود ترجیح داده اند.

ورزطش سه: پیش از گرت بیل نیز ستاره های بزرگی حضور در ترکیب تیم ملی را به تیم باشگاهی خود ترجیح داده اند.

حضور گرت بیل در ترکیب تیم ملی ولز بعد از یک ماه دوری از ترکیب رئال مادرید به دلیل آنچه مصدومیت نامیده شد، خشم لوس بلانکوس را بر انگیخته است. اما مارکا در گزارشی مدعی شد ستاره های بزرگ دیگری نیز پیش از گرت بیل چنین تصمیمی گرفته اند.

مدتی قبل لوییس سوارز تصمیم گرفت پیش از پایان فصل و بعد از حذف عجیب بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به اتاق جراحی برود و به همین دلیل دیدار فینال کوپا دل ری میان بارسلونا و والنسیا را از دست داد و در آن بازی نیز بارسا مغلوب شد.

هواداران معتقد بودند لوییس سوارز به دلیل تمایل به حضور در ترکیب تیم ملی اروگوئه در رقابت های کوپا آمه ریکا پیش از پایان فصل جراجی کرده و از وی انتقاد کردند. اما مهاجم باتجربه بارسلونا مدعی شد مصدومیت جدید در دیدار مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان باعث شده وی زودتر جراحی کند و این تصمیم به آسیب دیدگی قبلی وی ربطی نداشته است.

کاکا نیز علیرغم مصدومیت در سال ۲۰۱۰ تصمیم گرفت برای تیم ملی برزیل در جام جهانی بازی کند و همین امر باعث تشدید مصدومیت وی و دوری چند ماهه کاکا بعد از جام جهانی شد. این ستاره تکنیکی حتی بعد از این رقابت ها نیز یک ماه به تعطیلات رفت و در ابتدای تمرینات پیش فصل بود که مصدومیت خود به کادر پزشکی رئال مادرید اطلاع داد.

آنخل دی ماریا نیز در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل بلژیک آسیب دید اما علیرغم این مصدومیت در بازی های بعدی آرژانتینی به میدان رفت. دی ماریا بعدها فاش کرد با تلاش کادر پزشکی و گذاشتن یخ روی زانوی خود توانسته در بازی فینال بازی کند.

در صبح روز فینال باشگاه رئال مادرید نامه ای به اردوی آلبی سلسته ارسال کرده و تاکید می کند که دی ماریا نباید در فینال مقابل آلمان بازی کند.

دی ماریا مدعی شد در آن مقطع متوجه شده رئال مادرید بعد از جام جهانی قصد خرید خامس رودریگز و فروش وی را دارد. به همین دلیل دی ماریا اهمیتی به این نامه نداده و مدعی شده تحت هر شرایطی و حتی اگر دچار شکستگی پا نیز بشود، می خواهد در فینال جام جهانی بازی کند.

مشابه این اتفاق سال قبل برای ساموئل اومتیتی نیز رخ داد و وی علیرغم مصدومیت زانو در ترکیب تیم ملی فرانسه در جام جهانی بازی کرد. البته اومتیتی بعد از جام جهانی دیگر مدت ها و نزدیک به شش ماه نتونست برای بارسلونا بازی کند و در ادامه نیز جایگاه ثابت خود را از دست داد. اما اومتیتی از این تصمیم رضایت داشته و گفت: حالا من قهرمان جهان هستم. شما در زندگی گاهی باید تصمیم گیری کنید و من از تصمیم خودم پشیمان نیستم.

کلودیو ماکله له نیز در سال ۲۰۰۳ و در حالیکه مصدوم بود، راهی اردوی تیم ملی فرانسه شد و حتی تمرین هم کرد. مدیران رئال مادرید قصد داشتند به فیفا شکایت کنند، اما در نهایت با انتقال ماکله له به چلسی همه چیز منتفی شده و رئال مادرید یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج