جاباما
۹۳۱۶۶۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

پیروانی: نفت خوب است، اما ما پرسپولیس هستیم

مدیر تیم پرسپولیس گفت: کالدرون محروم شد اما برخی از مربیان که در کنفرانس‌های خود خیلی حرف‌ها زدند محروم نشدند.

خبرگزاری فارس: افشین پیروانی در خصوص بازی امروز پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ارزیابی ما این است که همه بازی‌ها سخت است اما به هر حال وقتی تیم‌ها به ورزشگاه آزادی می‌آیند بازی سختی در پیش خواهند داشت و از طرفی با انگیزه مضاعف مقابل ما حاضر می‌شوند.

تیم نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است و از مربیان و بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد. این تیم خط دفاعی خوبی هم دارد اما ما هم پرسپولیس هستیم.

پیروانی: نفت خوب است، اما ما پرسپولیس هستیم

وی در خصوص محرومیت گابریل کالدرون از همراهی پرسپولیس در بازی امروز افزود: اگر قرار به محرومیت باشد که خیلی از مربیان در کنفرانس‌های خبری حرف‌هایی زدند که باید محروم می‌شدند اما این اتفاق رخ نداد. امیدوارم که امروز برنده شویم تا هم هواداران شاد شوند و هم آقای کالدرون که امروز در کنار زمین با ما نیست.

پیروانی در مورد اینکه امروز به جای کالدرون چه کسی از کنار زمین پرسپولیس را هدایت می‌کند، تصریح کرد: اجازه بدهید بازی شروع شود بعد خودتان می‌بینید که چه کسی در کنار خط تیم را هدایت می‌کند. البته مشخص شده چه کسی در کنار خط تیم را هدایت می‌کند اما شما اجازه دهید تا بازی شروع شود.

مدیر تیم پرسپولیس در خصوص اینکه محرومیت فرشاد احمدزاده را چطور متوجه شدید و اینکه او از قبل برای این بازی محروم بود، خاطرنشان کرد: درباره فرشاد باید بگویم که شانس آوردیم که من فهمیدم او محروم است چرا که در سایت سازمان لیگ صحبتی در خصوص این مسأله مطرح نشده بود و اسم فرشاد در لیست محرومان نبود. در جلسه روز گذشته من این مسأله را یادآوری کردم. اگر من این مسأله را یادآوری نمی‌کردم بعدا برخی‌ها گله می‌کردند که ما حواسمان نبوده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره باخت تیم ملی به عراق اظهار داشت: به هر حال ما تیم ایران هستیم و چند ساعت قبل هم در خبری دیدم که از رنکینگ اول آسیا خارج شدیم و این در حالی است که ما همیشه شعار می‌دادیم که تیم اول آسیا هستیم اما بقیه تیم‌های فوتبالی هم خوب هستند و باید برنامه‌ریزی کرد و امکانات بهتر و بازی‌های بهتری در نظر داشت.

ما مقابل عراق خوب بازی نکردیم هر چند که تساوی این تیم با بحرین به سود ما شد. امیدوارم 4 بازی باقیمانده را ببریم و به جام‌جهانی برسیم چرا که وقتی تیم ملی به جام‌جهانی می‌رود همه از این مسأله خوشحال می‌شوند و نیروی مضاعف می‌گیرند.

پیروانی در مورد اینکه ملی‌پوشان پرسپولیس روحیه خود را پس از باخت به عراق به دست آورده‌اند، تصریح کرد: به هر حال شرایط بازی‌های ملی با بازی‌های باشگاهی متفاوت است. خوشبختانه بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و همه سالم هستند و می‌خواهند برای نام پرسپولیس بجنگند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دزفــــول.بخــــتیاری

      نمیدونم چرا این بشر اینقد خودخواهه و از خود راضی . خب احمق بگو کریم باقری . اینو که یه بچه هم میدونه . مسخره

    • بدون نام

      اما شما دوپینگی هستین خخخخهخ.

    • استقلال کبیر ⭐⭐. چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      دزد حرف نزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج