جاباما
۹۳۱۶۸۱
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

حمایت از اینترنت ملی از تریبون نماز جمعه

اعتراضات مردم به افزایش گرانی بنزین، خسارت های وارد شده به کشور، مطالبات مردم از موضوعاتی بود که در تریبون نمازجمعه این هفته شهرستان ها به آن پرداخته شده بود.

خبرآنلاین: اعتراضات مردم به افزایش گرانی بنزین، خسارت های وارد شده به کشور، مطالبات مردم از موضوعاتی بود که در تریبون نمازجمعه این هفته شهرستان ها به آن پرداخته شده بود.

آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، گفت: مسجد کانون توحید و محل نشر معارف اسلام است، مسجد محل تربیت ایثارگران و مجاهدان است و مشرکین و کفار می‌خواهند با دخالت در امور مسجد، اهداف را منحرف کنند؛ این‌که آشوبگران مسجد و قرآن را آتش می‌زنند به همین دلیل است و آن‌ها با قرآن و اسلام مخالف هستند.

سعیدی تصریح کرد: در هفته جاری فتنه و آشوب ناشی از حرکت عده‌ای خودفروخته که از مطالبه به حق مردم سوءاستفاده کردند، موجب خسارت‌هایی در کشور شد که باید با آن‌ها برخورد قاطع صورت گیرد. حامل‌های انرژی در ایران ارزانترین قیمت را در جهان دارد، اصلاح تدریجی قیمت بنزین به شکلی که موجب فشار به مردم نشود در قانون وجود داشت که به دلیل تعلل مجلس و قوه اجرایی، عملی نشد.

حمایت از اینترنت ملی از تریبون نماز جمعه

بر اساس آنچه که ایسنا گزارش کرده است، وی اضافه کرد: به دلیل افزایش مصرف بنزین و تامین معیشت مردم، افزایش قیمت بنزین در جلسه سران سه‌قوه تصویب شد، مقام معظم رهبری از تصمیم سران سه‌قوه با قاطعیت حمایت کردند، مواضع قاطع رهبری بر اساس شرع و قانون فصل الخطاب است و تجربه نشان داده است که مصلحت کشور در اطاعت از فرامین رهبری است.

وی با اشاره به قطع سراسری اینترنت ادامه داد: در این روزها که به دلیل مسائل امنیتی، ارتباط اینترنتی قطع شد، شاهد آن بودیم که ارتباط دشمنان خارجی با مزدوران داخلی نیز قطع شد و همچنین پیام‌رسان‌های داخلی نیز با قدرت به‌کار خود ادامه دادند، این نشان می‌دهد که راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات کشور موجب قطع دست‌اندازی دشمنان به داخل کشور خواهد شد.

مردم منتظرند جعبه سیاه اطلاعات روح الله زم باز شود

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین، با تاکید بر اینکه مردم از مطالبات بر حق خود دست نخواهند کشید گفت: مردم منتظرند جعبه سیاه اطلاعات روح الله زم باز شود و پرونده اقتصادی برخی حضرات نیز علنی شود مردم انتظار دارند سوء استفاده کنندگان اقتصادی به مجازات خود برسند، لذا باید بگوییم که ما هرگز از مطالبات بر حق خودمان دست نمی‌کشیم و کسی که به وعده و شعارهایی از مردم رای گرفته حق فرافکنی نداشته و باید پاسخگوی وعده‌های خود باشند.

حمایت از اینترنت ملی از تریبون نماز جمعه

بنابر گزارش ایسنا، محمودی بیان داشت: از دستگاه های قضایی می خواهیم با قاطعیت و سرعت اشرار معاند را به سزای اعمال ننگین خودشان برسانند چرا که خسارت های داده شده به آبروی کشور و دین و دنیای مردم ضرر زده که قابل جبران نیست و هم اکنون اربابان آمریکایی این اشرار به نشانه خوشحالی لبخند می زنند و برای اشرار سوت و کف میزنند و زمانی شده که ترامپ برای حقوق ملی ایران غصه می خورد که چرا اینترنت ایران قطع است لذا من به آنها می گویم شما در این ۴۱ سال بارها لبخند زدید ولی لبخندتان دوامی نداشته است و به زودی تبدیل به غم شده است و باید بدانید این حرکت وسیع اشرار را ملت ایران در طول ۴۸ ساعت در بیش از یکصد شهر مهار و سرکوب کردند و یقینا این بار نیز از این شکست تاریخی برای همیشه سرافکنده خواهد شد.

مسئولان مشکلات مردم را حل کنند

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه دشمنان می خواهند امنیت کشور را خدشه دار کنند، گفت: باید در مقابل دشمنان خود را در هر زمینه آماده کنیم.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه وظیفه مسئولان حل مشکلات مردم است، تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید مشکلات مردم را شناسایی کرده و تدبیر لازم را در راستای کاهش مشکلات اتخاذ کنند.

حمایت از اینترنت ملی از تریبون نماز جمعه

بنابر گزارش ایسنا، وی بااشاره به اغتشاشات اخیر که توسط دشمنان نظام برنامه ریزی شده بود، با تاکید براینکه مسیر مردم انقلابی از اشرار جداست، خاطر نشان کرد: تخریب اموال عمومی و متضرر کردن مردم کار عده ای اشرار هدایت شده بود و مردم انقلابی و حزب الله نباید اجازه دهند اشرار امنیت کشور را برهم زنند. مردم نارضایتی خود را قانونمند اعلام کنند چرا که برهمه فرض است از قانون تبعیت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکیدکرد: برهمه مردم ارومیه واجب است فردا (شنبه) دوم آذر در حمایت از اقتدار و امنیت کشور در راهپیمایی شرکت کنند و انزجار خود را از دشمنان و آشوب گران اعلام کنند.

با افراد خاطی برخورد شود

ماموستا عبدالرحمن خدایی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، گفت: حمایت و پشتوانه مردمی مهمترین رمز اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

بنابر آنچه مهر نوشته است، وی به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه طی هفته گذشته افراد فریب خورده و وابسته به ضد انقلاب به اموال عمومی آسیب زدند که این اقدام از سوی مردم محکوم است.

حمایت از اینترنت ملی از تریبون نماز جمعه

ماموستا خدایی به آسیب های صورت گرفته به اموال عمومی از سوی افراد فریب خورده و اغتشاشگر اشاره کرد و افزود: انتطار می رود که نهادهای مسئول با افراد خاطی به شدت برخورد کنند. فردا شنبه راهپیمایی مردمی در محکومیت این اعمال خرابکارانه برگزار خواهد شد و مردم ولایت‌مدار کردستان فردا در مسیرهای راهپیمایی بار دیگر با ارزش‌های انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

جرم و جنایت منافقان در این چند روز، از سال ۸۸ بیشتر بود

آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت گفت: امروز ما مفتخر هستیم در جامعه‌ای که اکثر مردم آن بسیجی فکر و عمل می‌کنند زندگی می‌کنیم.

وی به حوادث اخیر و اغتشاشات کشور اشاره و تصریح کرد: سیره امام(ره) در مسائل سیاسی و اجتماعی توسط مقام معظم رهبری ادامه پیدا می‌کند و امام خمینی(ره) از دولت‌ها تا آخرین نفس طبق قانون اساسی حمایت کردند و رهبر معظم انقلاب نیز در این سال‌ها به‌ویژه در سال ۸۸ از دولت حمایت کردند.

بر اساس گزارش تسنیم، وی تخریب و آتش زدن قرآن و حوزه علمیه در این روزها را بیشتر از سال ۸۸ دانست و گفت: جرم و جنایت منافقان، سلطنت‌طلبان و عده قلیلی فریب خورده و جوگیر در تخریب‌های این چند روزه کشور از سال ۸۸ بیشتر بود و دشمنان در این چند روز بیشتر از چند ماه سال ۸۸ به کشور ضرر زدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینتر نت ملیتون به درد خودتون میخوره

    • بدون نام

      اه اینترنت ملی یعنی چی مگ اینجا کره شمالیه بسته بابا بسه دیگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج