جاباما
۹۳۱۷۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جیرسرایی: اروپا شهامت اقدام علیه آمریکا را ندارد

یک نماینده حزب «دموکرات آزاد» در پارلمان آلمان با بیان اینکه اتحادیه اروپا یک‌صدا نیست، تصریح کرد، این اتحادیه شهامت اقدام علیه آمریکا را ندارد.

عصر ایران: یک نماینده حزب «دموکرات آزاد» در پارلمان آلمان با بیان اینکه اتحادیه اروپا یک‌صدا نیست، تصریح کرد، این اتحادیه شهامت اقدام علیه آمریکا را ندارد.

«بیژن جیرسرایی» نماینده ایرانی‌تبار پارلمان آلمان در گفت‌وگویی با این رسانه، به ضعف اروپایی‌ها در برابر آمریکا اشاره و تاکید کرد، اتحادیه اروپا به تنهایی نمی‌تواند برجام را اجرا کند.

وی افزود: «جامعه‌ جهانی با امضای توافقی با ایران، بسیاری را امیدوار کرد. ما در اروپا بر این باور بودیم که ایران از انزوا بیرون می‌آید و به جامعه جهانی می‌پیوندد؛ البته آن زمان حساب این را نکرده بودیم که دولت ترامپ در آمریکا قدرت را در دست می‌گیرد...»

نماینده حزب دموکرات آزاد آلمان در ادامه افزود: «اشتباه اتحادیه اروپا بود که این انتظار بزرگ را در ایران ایجاد کرد که (اتحادیه) می‌تواند به تنهایی برجام را اجرا کند. چنین انتظاری هرگز عملی نبود. درست است که اتحادیه اروپا قدرتمند است، اما شهامت اقدام علیه آمریکا را ندارد و یک‌صدا هم نیست.

اروپایی‌ها نمی‌توانند از شرکت‌های خارجی یا شرکت‌های اروپایی برابر (تحریم‌های) آمریکا حمایت کنند... اروپایی‌ها نمی‌توانند بازرگانان و فعالان اقتصادی را مجبور کنند که در ایران سرمایه‌گذاری کنند یا با ایران همکاری تجاری داشته باشند زیرا تحریم‌های آمریکا بسیار سخت است و کسانی که با ایران کار می‌کنند، بازار آمریکا را از دست می‌دهند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج