جاباما
۹۳۱۷۵۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سرمربی عراق: صعود نکنیم خودم استعفا می‌دهم

سرچکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی عراق در صورتی که نتواند جواز صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را به دست بیاورد از این تیم کناره گیری می کند.

ورزش سه: سرچکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی عراق در صورتی که نتواند جواز صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را به دست بیاورد از این تیم کناره گیری می کند.

کاتانچ که از سپتامبر سال ۲۰۱۸ هدایت تیم ملی عراق را به عهده گرفت نتوانسته با این تیم به افتخار مهمی دست پیدا کند. او درجام ملت های آسیا با شکست برابر قهرمان مسابقات از دور رقابت ها کنار رفت و حالا تنها شانس برای ادامه همکاری اش با تیم ملی عراق صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی است.

سرمربی عراق: صعود نکنیم خودم استعفا می‌دهم

عراق اکنون صدرنشین مرحله دوم مقدماتی است اما سه بازی دشوار آینده می تواند پایان متفاوتی را رقم بزند. سرمربی اسلوانیایی و سابق تیم های ملی امارات، اسلوونی و مقدونیه در گفت و گویی که با برنامه THE MANAGER در شبکه الکاس داشت درباره فشارهایی که هنوز روی او وجود دارد گفت:" من قبل از قرعه کشی مقدماتی جام جهانی گفتم که اگر فرصت صعود را از دست بدهم خودم استعفا خواهم داد. این را در هنگام تمدید قراردادم هم گفتم و به این موضوع ایمان دارم."

او درباره شرایطش در تیم ملی عراق گفت:" علاقه زیادی به مردم عراق دارم. آن ها به نتایج این تیم چشم دوخته اند و امیدوارم بتوانیم رویاهایشان را محقق کنیم. برای من آن صحبت هایی که در شبکه های اجتماعی می شود مهم نیست؛ چه مثبت باشد و چه منفی."

کاتانچ اضافه کرد:" اگر کارم در عراق ادامه پیدا کند در آینده به جوانان فرصت بیشتری خواهم داد. من کار در آسیا را می شناسم و برای بازی با ایران و بحرین برخی نفرات را برای اولین بار به تیم ملی دعوت کردم. اما شرایط عراق در دوماه گذشته شرایط خوبی نبوده و کار کردن در این شرایط برای هر مربی سخت است. لیگ عراق یک ماه تعطیل بود و این دشواری های زیادی را برایمان به وجود آورد."

او با اشاره به نتایج عراق در جام ملت های 2019 هم گفت:" در جام ملت ها خوب بودیم و مقابل تیم های خوبی بازی کردیم. تنها باختمان به تیم قطر بود و آن ها از ما بهتر نبودند. بعد از این مسابقات اتفاقات زیادی افتاد و بعضی از بازیکنان ما محروم شدند.

مشکلات زیادی داشتیم و برخی از بازیکنانمان مثل بشار رسن، محمد داوود و حسین علی به دلیل مصدومیت جراحی کردند. از این دست مسایل زیاد بودند و باعث شدند که تیم ما پیشرفت نکند و می توانم بگویم ما روی همان سطح ایستاده ایم."

سرمربی تیم ملی عراق در این دوره از رقابت ها دو بازیکن تیم ملی این کشور که در امریکا و سوئد بازی می کنند را دعوت نکرد. او در این رابطه گفت:" در صورتی این بازیکنان را دعوت خواهم کرد که از بازیکنان داخلی بهتر باشند. بازیکن عراقی که در لیگ های تاپ حضور دارد باید در شرایط عالی باشد و من در دعوت های قبلی این موضوع را ندیدم و روی این تصمیم مصر هستم (جاستین میران و احمد یاسین دو بازیکن عراقی حاضر در امریکا و سوئد را فیفادی های اخیر به تیم ملی عراق دعوت نکرد.) من به این بازیکنان فرصت دادم اما آنچه انتظار داشتم برآورده نشد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج