۹۳۱۷۷۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اعلامیه انتخاباتی حزب کارگر منتشر شد

اعلامیه انتخاباتی حزب کارگر انگلیس که روز گذشته منتشر شد، برنامه این حزب برای توقف فروش سلاح به تل‌آویو و ریاض را در صورت به دست گرفتن زمام دولت تشریح می‌کند.

خبرگزاری فارس: حزب کارگر انگلیس، روز پنجشنبه از اعلامیه انتخاباتی ۱۰۷ صفحه‌ای خود پرده‌برداری کرد، که در آن از اصول سیاست خارجی دولت بالقوه این کشور تحت نخست‌وزیری «جرمی کوربین» رهبر این حزب هم رونمایی شده است.

کوربین در بخش اعلامیه حقوق بشری در این بیانیه وعده داده در صورت انتخاب شدن به نخست‌وزیری انگلیس، اگر نه تمام بلکه حداقل بخشی از فروش تسلیحات به رژیم‌های سعودی و صهیونیستی را تعلیق می‌کند.

اعلامیه انتخاباتی حزب کارگر منتشر شد

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» در بیانیه حزب کارگر انگلیس آمده است: «فروش تسلیحات به عربستان سعودی به دلیل استفاده در [جنگ] یمن و همچنین [فروش] تسلیحات به اسرائیل به دلیل استفاده از آن برای نقض حقوق انسانی شهروندان فلسطینی فورا تعلیق می‌شود».

حزب کارگر انگلیس همچنین وعده می‌دهد که در صورت به دست گرفتن زمام این کشور، دولت مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسد: «حزب کارگر خود را متعهد به ایجاد صلحی جامع در خاورمیانه بر اساس راهکار دو دولتی می‌داند. هیچ راهکار نظامی برای این مناقشات وجود ندارد و مسائل باید بر اساس عدالت و قوانین بین‌المللی حل شود. اشغالگری و شهرک‌سازی باید متوقف شود. دولت کارگر فوراً کشور فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت».

کوربین در توصیف این اعلامیه انتخاباتی می‌گوید «این ریشه‌ای‌ترین و بلندپروازانه‌ترین برنامه برای تبدیل کشور خود بعد از دهه‌ها» و فرصتی نایاب برای ایجاد «تغییر واقعی» در انگلیس است.

در بخش دیگری از اعلامیه انتخاباتی حزب کارگر آمده است: «حزب محافظه‌کار در داشتن نقشی سازنده در حل مهم‌ترین بحران‌های بشری نظیر کشمیر، یمن و میانمار و تشدید تنش‌ها با ایران شکست خورده است. در برخی موارد، آن‌ها در برابر قوانین بین‌المللی ساکت نشستند، برای مثال آن‌ها از انتقاد از محمد بن سلمان، شاهزاده سعودی به‌خاطر دست داشتن در قتل روزنامه‌نگاری به نام جمال قاشقچی سر باز زدند».

انتخابات زودهنگام در انگلیس قرار است در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذرماه) برگزار شود. «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس درخواست برگزاری این انتخابات را بعد از آن صادر کرد که نتوانست کشورش را در موعد مدنظر خود یعنی ۳۱ اکتبر (۹ آبان) از اتحادیه اروپا خارج کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج