۹۳۱۷۸۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ترامپ: «یووانویچ» عکس من را نصب نکرده بود

رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه گفته که سفیر سابق آمریکا در اوکراین عکس او را در سفارتخانه نصب نکرده بود.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا جمعه از اینکه «ماری یووانویچ»، سفیر سابق آمریکا در اوکراین عکس او را در اتاق کارش نصب نکرده بوده انتقاد کرد.

به نوشته «سی‌بی‌اس» ترامپ روز جمعه گفت یووانویچ «فرشته نیست». او گفت: «این سفیر که همه می‌گویند آدم فوق‌العاده‌ای بوده، عکس من را در سفارتخانه نصب نکرده بود. او عکس را نصب نکرده بود.»

ترامپ: «یووانویچ» عکس من را نصب نکرده بود

ترامپ گفت «حرف‌های بدی» درباره یووانویچ شنیده‌‌ام. رئیس‌جمهور آمریکا گفت که یووانویچ منصوب «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بوده و «ولوودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمور اوکراین از او خوشش نمی‌آمده است.

ترامپ گفت: «این زن، فرشته نیست. درست است؟ کارهای زیادی بود که او انجام داد و من خوشم نمی‌آمد.»

پیشتر گزارش شده بود «ماری یووانویچ» که اردیبهشت‌ماه سال جاری از سمتش اخراج شد در بخشی استشنهادنامه‌ای که در ارتباط با تحقیقات استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا تقدیم قانونگذاران این کشور کرده فاش کرده در زمان حضورش در این سمت از او خواسته شده پیام‌هایی در حمایت از ترامپ در توئیتر منتشر کند.

به نوشته روزنامه دیلی‌بیست او در بخشی از این استشهادنامه نوشته قبل از اخراج شدنش از این سمت به او گفته شده با انتشار پیام‌های تمجیدآمیز درباره ترامپ در توئیتر می‌تواند جلوی اخراج شدن خودش را بگیرد.

یووانویچ قبل از اخراج از سمتش از سوی «رودی جولیانی»، وکیل شخصی ترامپ و دستیاران او تحت فشار قرار داشته است. جولیانی و همکارانش او را مانعی برای تلاش‌های دولت ترامپ جهت مجاب کردن رئیس‌جمهور اوکراین برای گشودن پرونده قضایی علیه کسب و کار خانوادگی «جو بایدن»، رقیب بالقوه انتخاباتی ترامپ در اوکراین می‌دیده‌اند.

ترامپ ۲۰ می ۲۰۱۹ (مصادف با ۲۳ اردیبهشت‌ماه) «ماری یووانویچ»، سفیر سابق آمریکا در اوکراین را از این سمت برکنار کرد. در آن زمان گزارش شده بود «ماری یووانوویچ» منصوب دولت قبلی آمریکا بوده و از دموکرات‌ها حمایت می‌کرده است.

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال ماه پیش گزارش داد ترامپ دستور اخراج او را بعد از آن صادر کرد که برخی از متعمدانش از جمله «رودی جولیانی» به او گفته‌اند که یووانوویچ وجهه او را در خارج از کشور تخریب می‌کند و مانع به ثمر رسیدن تلاش‌هایش برای مجاب کردن اوکراین به پیشبرد تحقیقات فساد از جو بایدن است.

در پی این افشاگری‌ها، ماری یووانویچ برای ارائه توضیحات درباره تحقیقات استیضاح ترامپ به دلیل رسوایی موسوم به «اوکراین‌گیت» به کنگره احضار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج