۹۳۱۸۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

روزهای زمستانی آقای گل در پرسپولیس

دهمین بازی بدون گل علیپور در لیگ یازدهم

علی علیپور در شب ناامید کننده اش برابر نفت مسجد سلیمان در ده دقیقه پایانی تعویض شد تا کماکان و در پایان هفته یازدهم تنها سه گل به ثمر رسانده باشد.

ورزش سه: شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در هفته یازدهم، شرایط متفاوتی را برای این تیم بعد از سه فصل قهرمانی متوالی به وجود آورد. پرسپولیس با وجود آنکه با مشکلات فنی عدیده مواجه است اما فرصت هایی را هم که به دست آورد به راحتی از دست داد تا در زمین خودی و برابر چشم هوادارانش یک شکست تلخ را تجربه کند.

گابریل کالدرون که این بازی را از روی سکوها تماشا می کرد در این بازی هم تیمش را با تغییرات زیادی به میدان فرستاد و در نهایت چهارمین شکست فصلش را تجربه کرد. او وقتی تیمش عقب افتاد بازهم دست به تعویض های تهاجمی زد و در این بین علی علیپور را در دقیقه ۷۶ از زمین بیرون کشید.

دهمین بازی بدون گل علیپور در لیگ یازدهم

مهاجم شماره 70 پرسپولیس در حالی زمین بازی را ترک می کرد که امسال از یازده بازی تیمش در ده بازی نتوانسته گلزنی کند. سه گل او در بازی برابر شاهین بوشهر زده شد اما در ده بازی دیگر این مهاجم که دو فصل پیش آقای گل رقابت های لیگ برتر شد و فصل گذشته در کورس آقای گلی بود، پایش به گل باز نشده است.

او البته در این بازی فرصت های خیلی زیادی را به دست نیاورد اما وقتی به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر در ده بازی گل نزنید بی شک باید منتظر انتقادها و فشار زیاد از سوی سکوها باشید. البته نه فقط علیپور که به غیر از یکی دو بازیکن، دیگر بازیکنان پرسپولیس عملکرد خوبی در مسابقه برابر نفت مسجد سلیمان نداشتند.

علیپور در حالی در این بازی جای خودش را به مهدی عبدی، همشهری اش داد که مهاجم جوان پرسپولیس در آخرین دقیقه یک فرصت بسیار خوب را از دست داد تا تعویض کالدرون عملا نتیجه ای برای تیمش به همراه نداشته باشد. او که با سه گلی که در بازی برابر شاهین بوشهر به ثمر رساند بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر شد، بدترین فصلش را با این تیم سپری می کند آن هم در حالی که مدافع عنوان قهرمانی یک به یک بازی ها را از دست داده و از جمع مدعیان فاصله می گیرد.

با توجه به جدایی قطعی جونیور براندائو پرسپولیسی ها در خط حمله به دنبال بازیکنی خواهند بود که بتوانند فرصت هایشان را تبدیل به گل کند و این شاید تهدیدی برای جایگاه شماره 70 در ترکیب تیم هم باشد.

سرمربی آرژانتینی بارها اعلام کرده که مشکل تیمش نداشتن یک مهاجم درجه یک و گلزن در خط حمله است اما برخلاف وعده های کالدرون پرسپولیس در خلق موقعیت و ارائه بازی تهاجمی عملکرد خوبی نداشته و شاید بخشی از مشکلات مربوط به گلزنی علیپور نیز همین موضوع باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال کبیر ⭐⭐. چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      مشگل مربیه. تیمش تاکتیک نداره. این کچل بار فنی نداره سیستمش کاملا قدیمی و واس عهد بوقه

    • حسین

      اصلا نگرو ن نباشید ..... انشالله پاش به گل زنی باز میشه حالا لیگ نوردهم نشد عیبی نداره حتما لیگ بیستم نهایتش بیست دوم آقای گل میشه

    • حسین

      اصلا نگرو ن نباشید ..... انشالله پاش به گل زنی باز میشه حالا لیگ نوردهم نشد عیبی نداره حتما لیگ بیستم نهایتش بیست دوم آقای گل میشه

    • بدون نام

      بدترین مهاجمه

    • بدون نام

      بدترین مهاجمه

    • پسر آبی

      نگرون و ناراحت نباشید . دیر نشده ... لیگ نوزدهم گل نزد ... انشالله لیگ بیست دوم یا نهایتا بیست هشتم آقای گل میشه لنگم قهرمان

    • پسر آبی

      نگرون و ناراحت نباشید . دیر نشده ... لیگ نوزدهم گل نزد ... انشالله لیگ بیست دوم یا نهایتا بیست هشتم آقای گل میشه لنگم قهرمان

      پاسخ ها

      • tiger

        بالاخره شما هم زبون در اوردید

    • پرسپولیسیم

      مهاجم خوبی نیست‌.خودشم میگه از اول عاشق استقلال بودم و میرفتم ورزشگاه ابی ها رو تشویق میکردم.بعد میکه رفته استقلال به عنوان مدافع تست داده ولی نخواستنش.حالا میخواد مهاجم‌ما باشه.خاک بر سرمون

      پاسخ ها

      • عشق ابی

        همون جای شکرش باقی که رفت تیم لنگ وگرنه حصرت الانش مال ما بود

    • بدون نام

      واقعااین تیم مهاجم نداره مگه یک بازی چندفرصته که این بازیکنان نه بازیکن گل نمیزنن

    • ممد دانیالی

      نیمه اول تا دیقه پنجاه لنگی ها تو ورزشگاه میگفتن علی آقای گل دیقه شصت به بعد علیپور حیا کن لنگو رها کن خخخخخخخ موجودات عجیبی هستن کلا لنگیون خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج