جاباما
۹۳۱۸۱۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

علیرضا علیزاده؛ گلزن دیپورتی شهر خودرو

هدیه یحیی برای شکست پرسپولیس

علیرضا علیزاده گلزن تیم فوتبال نفت، همان بازیکنی است که در ابتدای فصل تا آستانه حضور در شهر خودرو پیش رفت اما با نظر منفی یحیی گل محمدی مواجه شد و راه مسجد سلیمان را در پیش گرفت.

ورزش سه: دیدار تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با پیروزی تیم میهمان به پایان رسید تا تیم مهدی تارتار همچنان بی شکست باقی بماند. آن ها اکنون با تیم تراکتور و فولاد هم امتیاز هستند و در صورت باخت تیم مصطفی دنیزلی برابر شهر خودرو، به رده ششم نیز صعود خواهند کرد.

اما پیروزی غیر منتظره MIS برابر پرسپولیس در شرایطی رقم خورد که سرخ‌ها در طول بازی حملات پردامنه‌ای را روی دروازه سوشا مکانی انجام دادند ولی آنچه در نهایت رقم خورد، نتیجه یک بر صفر به سود نفت مسجدسلیمان با گل علیرضا علیزاده بود.

هدیه یحیی برای شکست پرسپولیس

علیرضا علیزاده هافبک جوان تیم مهدی تارتار است که در این سال ها کمتر در فوتبال ایران مطرح شده است. اما او ماجرای جالبی را در تابستان 98 از سر گذراند و به جایی رسید که به عنوان گلزن تیمش در مقابل پرسپولیس زمین را ترک کرد. وی ابتدا قصد داشت تا به تیم شهر خودروی مشهد منتقل شود و زیر نظر یحیی گل محمدی کار را ادامه دهد اما یحیی فوتبالش را نپسندید و او را دیپورت کرد تا این بازیکن راهی نفت مسجد سلیمان شود.

در مسجد سلیمان او زیر نظر یک مربی پرسپولیسی دیگر به یکی از عناصر فیکس تیم نفت تبدیل شد و شایستگی خود را امروز به اثبات رساند. فارغ از گلی که با تیزهوشی به ثمر رساند، علیزاده در دیگر دقایق نیز موثر عمل کرد و نشان داد که می‌تواند فوتبالیست قابلی باشد.

هدیه یحیی گل محمدی به مهدی تارتار، امروز یک سه امتیاز ارزشمند را به حساب MIS واگذار کرد و باعث شد تا خطر حضور یک مدعی جدید برای صدرنشینی هم از روی سر شهر خودرو برداشته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درودبر تیم بختیاری شهر اولین ها mls

    • بدون نام

      تارتاراین مربی جوان ودرعین حال کاربلدآدم رایادکیروش می اندازددلسوزوبادیسیپلین خاص خودش مبتنی برایجاددفاع بتونی وبستن روزنه هاوآنگاه یورش به دروازه حریفان به امیدگلزنی بادرک نقاط ضعفشان حتی باتاکتیک های ساده ای همچون فرستادن توپی تندوتیز به تیریک نظیرگلی که به پرسپولیس خوردحتی باوجودسیدجلال وبیرانوندوالبته درغیاب شجاع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج