جاباما
۹۳۱۸۱۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

گزینه‌های جذاب برای بارسلونای رؤیایی ۲۰۲۰

بارسلونا از حالا به فکر تقویت خود برای تابستان ۲۰۲۰ است و گزینه های وسوسه کننده ای نیز برای هواداران در نظر دارد.

ورزش سه: بارسلونا از حالا به فکر تقویت خود برای تابستان ۲۰۲۰ است و گزینه های وسوسه کننده ای نیز برای هواداران در نظر دارد.

به نقل از موندودپورتیوو، یک سوم از فصل جاری سپری شده ولی بارسلونا مثل هر تیم بزرگ دیگری از حالا به فصل بعد و تابستان نقل و انتقالاتی ۲۰۲۰ فکر می کند. بارسا نقاط ضعفی دارد که قصد دارد در انتقالات تابستانی اقدام به رفع آنها کند.

این مهم با جذب چند بازیکن مقدور خواهد بود. دسته ای از بازیکنان مورد علاقه بارسا خریدهایی رویایی خواهند بود و شاید جذب شان غیرممکن باشد و دسته ای دیگر در دسترس تر به نظر می رسند.

باشگاه کاتالان که هر تابستان معمولا دست به خریدهای بزرگی می زند، برای فصل بعد جذب یک مدافع راست، یک مدافع میانی و یک مهاجم شماره ۹ را در دستور کار قرار داده است.

در سمت راست نلسون سمدو مدافعی مستحکم نشان نداده است و در خط دفاعی نیز پیکه در مرز ۳۳سالگی قرار دارد و اومتیتی نیز دست به گریبان مصدومیت های متعدد است. در شرایطی که سوارز نیز پا به سن می گذارد و گریزمان یک شماره ۹ نشان نداده، نیاز بارسا به یک مهاجم گلزن جدید حس می شود.

گزینه‌های جذاب برای بارسلونای رؤیایی ۲۰۲۰

مدافع راست؛ کیمیش و کلوسترمان

بارسا در سمت راست معضلاتی دارد. نلسون سمدو مدافع پرتغالی در سومین فصل حضورش در باشگاه کاتالان، بازیکنی بی جانشین نشان نداده است. سرجی روبرتو نیز شرایطی مشابه دارد. او در زمان انریکه به سمت راست منتقل شد و با والورده حضور در خط میانی را نیز تجربه کرده است.

در فصل جاری شاهد حضور توامان او در سمت راست خط دفاعی و نیز خط میانی بوده ایم. سومین مدافع راست بارسا موسی واگه سنگالی است که چندان مورد اعتماد والورده قرار ندارد. او شاید فردا برابر لگانس از غیبت سمدو و روبرتو استفاده کرده و از ابتدا در ترکیب بارسا قرار بگیرد.

گزینه‌های جذاب برای بارسلونای رؤیایی ۲۰۲۰

تحت هر شرایطی الان بارسا بازیکنی در سمت راست دفاعی خود در اختیار ندارد که در سطح بالای جهانی باشد. برعکس جوردی آلبا در سمت چپ که خیال بارسا را راحت کرده است. همچنین در این بین باید به امرسون برزیلی نیز اشاره کرده که با قراردادی قرضی و دو ساله برای بتیس بازی می کند.

بارسا برای تقویت سمت راست دفاعی خود به یاشوا کیمیش مدافع ۲۴ساله تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ فکر می کند. ستاره ای که تا ۲۰۲۳ با بایرن قرارداد دارد و جدا کردن او از بایرن دشوار به نظر می رسد. بایرنی ها به هیچ عنوان قصد از دست دادن کیمیش را ندارند.

همچنین استعداد یاب های بارسا روی لوکاس کلوسترمان مدافع ۲۳ساله باشگاه لایپزیش نیز دیدگاه مثبتی دارند. قرارداد او با باشگاه آلمانی تا ۲۰۲۱ اعتبار دارد و یکی از ستاره های فعلی فوتبال این کشور محسوب می شود.

گزینه‌های جذاب برای بارسلونای رؤیایی ۲۰۲۰

مدافع میانی

جرارد پیکه به زودی 33 ساله خواهد شد و در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد که تا 2022 به فوتبال ادامه خواهد داد و یا شاید زودتر هم بازنشسته شود. مصدومیت های متعدد اومتیتی نیز باعث شده تا باشگاه نیاز به خرید یک مدافع وسط جدید را حس کند. بارسا تابستان امسال قصد جذب ماتایس دلیخت را داشت.

البته ترجیح باشگاه کاتالان جذب دلیخت برای سال بعد بود اما او در نهایت تصمیم گرفت تا به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت بدهد. هم پیشنهاد مالی یووه بهتر از بارسا بود و هم ایتالیا از مشکلات مالیاتی موجود در اسپانیا برخوردار نیست.

ژان کلر تودیبو مدافع فرانسوی بر خلاف تصورات پیشرفت قابل توجهی از خود نشان نداده است و هرچند در کادر فنی نگاهی ویژه به رونالد آرائوخو مدافع 20ساله اروگوئه ای تیم دوم دارند؛ ولی سران باشگاه معتقدند که باید اقدام به جذب مدافعی باتجربه و حتی الامکان در سطح اول جهانی کرد.

برای این مهم بارسا روی نیکولا میلنکوویچ مدافع صرب 22 ساله با 1.95 قد که قابلیت بازی در جناح راست را نیز دارد چشم دوخته اند. او در دو سال اخیر هم در تیم ملی کشورش و هم فیورنتینا پیشرفت زیادی داشته است.

گزینه دیگر کریستینسن دانمارکی است که با 23 سالن سن و 1.88 قد چند فصلی است که برای چلسی بازی می کند.

گزینه‌های جذاب برای بارسلونای رؤیایی ۲۰۲۰

مهاجم شماره 9

لوئیس سوارز مهاجم شماره ۹ و گلزن بارسا به زودی ۳۳ ساله خواهد شد و باشگاه در پی جذب یک جانشین خوب برای اوست. بازیکنی در حد سوارز و یا نزدیک به توانایی های او.

رویای بارسا جذب کیلیان امباپه است ولی همه می دانند که پی اس جی به هیچ عنوان قصد از دست دادن ستاره خود را ندارد. وقتی پی اس جی حاضر نشد نیمار که علنا حرف از جدایی می زد را به بارسا واگذار کند، دشوار نیست که تصور کنیم امباپه را نیز به بلوگرانا نخواهد داد.

گزینه های دیگر بارسا هری کین ستاره ۲۶ ساله تاتنهام و نیز مارکوس راشفورد مهاجم ۲۱ ساله منچستریونایتد هستند. مشکل اینجاست که باشگاه های متمول انگلیسی هیچ نیازی به پول ندارند و ستاره های خود را به راحتی از دست نمی دهند؛ حتی اگر تقاضای جدایی داده باشند.

به همین دلیل گزینه ی در دسترس تر برای بارسا لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی ۲۲ ساله اینتر است که فصل جاری توانسته ۸ گل برای این تیم به ثمر برساند و ترسی از بازی های بزرگ هم ندارد. او توانسته امسال دروازه تیم های بارسا، یوونتوس و دورتموند را باز کند.

مهمتر اینکه لائوتارو در تیم ملی کشورش زوج لیونل مسی در خط حمله است و این خود یک فاکتور بسیار مهم محسوب می شود. خرید او هرچند هزینه زیادی خواهد داشت اما مقدور به نظر می رسد.

گزینه‌های جذاب برای بارسلونای رؤیایی ۲۰۲۰

دیگر گزینه، پیر امریک اوبامیانگ است. ستاره گابنی آرسنال فصل گذشته آقای گل لیگ برتر شد و هرچند در 30 سالگی به سر می برد ولی سخت مورد توجه بارسا قرار دارد. رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که اگر امسال آرسنال نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، او یک سال و نیم قبل از اتمام قراردادش این باشگاه را ترک خواهد کرد و گزینه بارسا را هم بررسی می کند. به نظر می رسد در صورت عدم کسب سهمیه، باشگاه انگلیسی پای میز مذاکره برای فروش اوبامیانگ بیاید.

گزینه‌های جذاب برای بارسلونای رؤیایی ۲۰۲۰

نیمار دیگر گزینه بارسا برای خط حمله است. ستاره برزیلی تابستان امسال قصد بازگشت داشت ولی پی اس جی توقعات مالی بسیار بالایی را مطرح کرد. او گزینه شماره یک بارسا برای تابستان بعد نیست ولی همانطور که اریک آبیدال مدیر فنی باشگاه اخیرا تایید کرد، همچنان در فهرست خرید بارسلونا قرار دارد.

بازیکنی که از هر فرصتی برای بازگشت به بارسلونا استفاده می کند و در یک ماه گذشته سه بار به این شهر آمده است. با این وجود در حال حاضر به نظر نمی رسد که جذب نیمار در تابستان بعد نه به لحاظ ورزشی و نه اقتصادی ممکن باشد.

گزینه‌های جذاب برای بارسلونای رؤیایی ۲۰۲۰

خط میانی

این خط شلوغ ترین بخش بارسلونا محسوب می شود. جایی که ایوان راکیتیچ و کارلس آلنیا را به دلیل نیمکت نشینی در آستانه جدایی می بیند. حتی سرجی روبرتو در این فصل یکی از هافبک های مدنظر والورده است و به ندرت به سمت راست دفاعی رفته است.

می توان به هافبک های تیم های پایه مثل ریکی پویج و کویادو هم اشاره کرد در حالی که اوریل بوسکتس در توئنته هلند مشغول تجربه اندوزی است.

با این حال اگر کادر فنی اعلام نیاز کند و با جدایی چند بازیکن جای خالی ایجاد شود، فابیان روئیز ستاره ملی پوش اسپانیایی ناپولی که تنها 23 سال دارد و نیز ویلیان هافلک برزیلی 31ساله چلسی مدنظر هستند. ویلیان که تابستان 2018 نیز گزینه بارسا بود در ژوئن 2020 بازیکن آزاد خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      وای وای بیان چی میشه

    • N

      چه شود اگه بشود☆♡

    • AMIN

      فقط نیمار و کیمیچ و اگه بشه الابا از بایرن بارسا الان تو نوک سوارز و گریزمان داره نیاز به مارتینز نیست برای فصل ۲۰۲۰باید خریده بشه و خروجی ها هم باید راکتیچ و ویدال و اومتیتی و بازگشت تودیبو از شالکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج