۹۳۱۸۳۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آقاخان: نمی‌دانم استقلال من را می‌خواهد یا نه

روزی که مرتضی آقاخان با استقلال قرارداد بست خیلی‌ها به ظهور بازیکنی اثرگذار و کلیدی در ترکیب هجومی آبی‌ها امیدوار شدند.

ایران ورزشی: روزی که مرتضی آقاخان با استقلال قرارداد بست خیلی‌ها به ظهور بازیکنی اثرگذار و کلیدی در ترکیب هجومی آبی‌ها امیدوار شدند. بازی‌های درخشان آقاخان در پیکان و گل‌ها و پاس گل‌هایی که این بازیکن در تیم سابقش داده بود جای هیچ تردیدی باقی نمی‌گذاشت که خرید جدید آبی‌ها در ابتدای فصل هجدهم به مهره‌ای مهم در استقلال بدل شود.

درباره آقاخان حتی پیش‌بینی می‌شد که در استقلال جایگاه رفیعی به دست آورد و حتی از درجه محبوبیت. اما مصدومیت ناگهانی این بازیکن از ناحیه آشیل پا باعث شد تا همه این معادلات و پیشگویی‌ها به هم بریزد و خرید جدید به یک معمای بزرگ بدل شود. البته سران باشگاه استقلال برای اینکه اولاً خود را حامی مصدومان نشان دهند و مثل معروف پهلوان زنده را عشق است، دوباره تکرار نکنند اعلام کردند که قرارداد با آقاخان به قوت خود باقی است.

حتی قرارداد این بازیکن برای یک فصل دیگر (در زمان مسئولیت علی خطیر) تمدید و به ۴ سال ارتقاً یافت تا در ظاهر باشگاه استقلال تشنه بازگشت بازیکنی تصویر شود که امید‌های بسیاری به درخشش‌اش در ترکیب آبی‌ها می‌رفت.

زمانی نزدیک به یک سال و نیم از مصدومیت آقاخان می‌گذرد اما وضعیت این بازیکن با استقلال روشن نیست. آقاخان در حالی که به گفته خودش دوران مصدومیت را به کلی سپری و تمرینات سفت و سخت را آغاز کرده اما نمی‌داند که با استقلال ادامه خواهد داد یا اینکه مجبور به ترک این باشگاه خواهد شد.

آقای آقاخان مدتی است از شما خبری نیست. حتماً در حال تمرین هستی تا دوباره به ترکیب برگردی؟! سؤال را که می‌شنود به سرعت جواب می‌دهد: «من مدت‌ها است در حال تمرین هستم. طی این روزها هم سعی کردم فقط تمرین کنم. شرایط خوب است.»

یعنی مصدومیت را به طور کلی پشت سر گذاشتی؟ جواب می‌دهد: «بله، من از ناحیه آشیل پا مصدوم بودم که حالا دیگر این مصدومیت را پشت سرگذاشتم و آماده هستم. مشکلی برای ادامه فوتبال ندارم و خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفته.»

درباره باشگاه استقلال و اینکه قرار است با او ادامه همکاری داده شود هم از آقاخان سؤال کردیم که این پاسخ را شنیدیم: «حقیقتاً نمی‌دانم برنامه باشگاه استقلال چیست و خودم هم نمی‌دانم که آن قرارداد ۴ ساله پا برجا است یا نه؟! فکر می‌کنم این سؤال را باید باشگاه استقلال جواب دهد. من فقط منتظرم تا در نیم فصل تکلیفم روشن شود. به شدت تشنه بازگشت هستم و سخت تمرین می‌کنم.»

حرف‌های آقاخان نشان می‌دهد که باشگاه استقلال اخیراً هیچ صحبتی با این بازیکن درباره آینده‌اش نداشته و به نوعی آن قرارداد‌ ۴ ساله‌ای که منعقد شده روی هوا است. قراردادی که در زمان مدیریت افتخاری و توفیقی در نقل و انتقالات استقلال منعقد شد و در زمان مدیریت فتحی و خطیر به ۴ سال افزایش یافت. قرارداد اولیه آقاخان ۳ ساله بود اما مدیران بعدی باشگاه استقلال یک سال دیگر به این قرارداد اضافه کردند تا بازیکن‌شان استرس و نگرانی بابت آینده کاری‌اش در استقلال نداشته باشد در حالی که به نظر می‌رسد با برخی تغییرات در بدنه مدیریت باشگاه استقلال احتمالاً سیاست‌ها در قبال این بازیکن تغییر کرده است و شاید برخی تمایلی به ادامه آقاخان با استقلال ندارند.

البته اگر قراردادی به شکل مکتوب نوشته شده باشد، قطع به یقین باید رضایت بازیکن جلب شود و دست باشگاه استقلال برای تصمیم‌گیری باز نیست و حتماً باید نظر بازیکن جلب شود. به هر حال ماجرای آقاخان با استقلال کمی پیچیده شده اما انتظار می‌رود که تصمیم‌گیران در باشگاه استقلال تصمیم مناسبی در مواجهه با این بازیکن بگیرند و اجازه ندهند که این بازیکن مستعد و آینده‌دار به راحتی از چنگ این تیم رها شود.

باشگاه استقلال اخیراً قرارداد شجاعیان را تمدید کرد و به نظر می‌رسد اگر فرصت تازه‌ای به آقاخان داده شود -حداقل نیم فصل- این بازیکن می‌تواند نظر مساعد استراماچونی را جلب کند و به مهره‌ای مهم در این باشگاه بدل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مصدوم نشی دوباره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج