۹۳۱۸۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توخل: دی‌ماریا و ایکاردی بازیکنانی تأثیرگذارند

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌‌ژرمن ضمن تمجید از دو بازیکن آرژانتینی‌اش گفت که بابت عملکرد ضعیت ستاره برزیلی‌اش نگران نیست.

خبرگزاری تسنیم: توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در هفته چهاردهم لوشامپیونه فرانسه در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر صفر لیل را از پیش‌رو برداشتند و صدرنشینی خود را استحکام بخشیدند، پس از این بازی گفت: انتظار زیادی از تیمم نداشتم چون پس از بازی‌های ملی رسیدن مجدد به سرعت تیمی لازم کمی دشوار است.

لیل هم از کیفیت تیمی بالایی برخوردار است و مقابل ما خیلی خوب دفاع کرد. آنها این فصل تنها دو گل در نیمه اول دریافت کرده‌اند که آن دو گل را ما وارد دروازه‌شان کردیم. نیمه دوم اما بد بودیم و تمرکز لازم را نداشتیم و توپ‌های زیادی را از دست دادیم. حالا باید خودمان را آماده بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا کنیم.

سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن همچنین در تمجید از دو آرژانتینی تیمش که در این دیدار هر دو گل PSG را به ثمر رساندند، اظهار داشت: دی‌ماریا و ایکاردی در کنار هم قدرتمند هستند. آنها در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال آرژانتین نبودند، برای همین این فرصت را داشتیم که دو هفته با آنها کار کنیم. هم آنخل و هم مائور در اختیار تیم بازی می‌کنند و بازیکنانی تأثیرگذار هستند.

توخل همچنین درباره بازی ضعیف ستاره بزریلی تیمش که در این دیدار در ۶۵ دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت نه شوتی در چارچوب زد و نه پاس کلیدی داد، اظهار داشت: من بابت عملکرد بد نیمار نگران نیستم. از او البته انتظار زیادی ندارم چون ۶ هفته دور از میادین بوده که این زمان زیادی برای بازیکنی در سطح نیمار است. او در این بازی زمان‌بندی و دقت لازم را نداشت اما مهم این بود که دقایقی بازی کرد.

وی همچنین در خصوص حرکت مهاجم برزیلی‌اش که پس از تعویض شدنش با کیلیان امباپه به جای رفتن به روی نیمکت، مستقیم به رختکن رفت، یادآور شد: این امری طبیعی است. بازیکنان زیادی هستند که مستقیم به رختکن می‌روند. من البته این صحنه را ندیدم چون تمرکزم روی بازی بود. ما این موضوع را بین خودمان حل خواهیم کرد، اما حالا ترجیح می‌دهم خیلی در این خصوص صحبت نکنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج