جاباما
۹۳۱۹۲۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کالدرون؛ مربی‌ای که بازیخوانی نمی‌کند!

پرسپولیس در روزی به نفت مسجد سلیمان باخت که حریف شایسته پیروزی بود.

ورزش سه: در این بازی بارها و بارها تیم نفت مسجد سلیمان روی ضد حمله و پشت خط دفاعی احمد الجبوری سرعتی را صاحب توپ کرد و اگر این مهاجم موقعیت طلب بود می توانست در این بازی بیشتر از یک گل برای تیمش به ثمر برساند.

سوال اساسی اینجاست آیا کالدرون به سبک بازی تیم نفت مسجد سلیمان آشنا نبود؟ آیا نمی دانست که تاکتیک این تیم در برابر تیم های بزرگ دفاع و ضد حمله است و پاس های سرعتی پشت دفاع می اندازد؟ اگر پاسخ این سوال ها مثبت باشد نباید شجاع خلیل زاده را روی نیمکت می نشاند به این خاطر که شجاع سرعتی ترین مدافع تیم پرسپولیس است و به طور حتم باید دراین بازی به کار گرفته می شد.

چون در این صورت پاس های پشت دفاع را بهتر جمع می کرد. البته گلی که تیم نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند روی ضربه ایستگاهی بود. ضربه ایستگاهی که علیزاده به زیبایی هر چه تمامتر آنرا تبدیل به گل کرد. هر چند موقعیت های احمد الجبوری تبدیل به گل نشد اما اینطور می شود قضاوت کرد خلق این موقعیت ها نفت مسجد سلیمان را به باور برد در برابر پرسپولیس رساند و در نهایت هم کارخودش را کرد و سه امتیاز شیرین در تهران و در استادیوم آزادی به دست آورد.

در این بازی نفت مسجد سلیمان همان طور که اشاره شد بارها و بارها روی پاس های پشت دفاع برای احمد الجبوری صاحب موقعیت شد و جالب اینکه این موقعیت مدام تکرار می شد! بعد از یک بار یا دوبار انتظار می رفت کالدرون دست به بازیخوانی بزند و با تدبیر مانع از خلق دوباره این موقعیت ها شود اما دریغ از بازیخوانی.

البته طبیعی بود شاهد این اتفاق نباشیم چون او در یک تصمیم اشتباه دست کم در این بازی؛ شجاع خلیل زاده را به روی نیمکت برد. احمد الجبوری اگر در این بازی باور قرار گرفتن در موقعیت را داشت به طور حتم می توانست نام خود را در این بازی به عنوان یک گل زن ثبت کند اما او همه موقعیت ها را هدر داد تا در روزی که نفت خوب بود او روز بدش را سپری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این باخت تقصیر استقلاله ههههههه

    • استقلال کبیر ⭐⭐. چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      کچل بی خاصیت

    • استقلال کبیر ⭐⭐. چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      کچل بی خاصیت

    • استقلال کبیر ⭐⭐. چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      کچل بی خاصیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج