۹۳۲۰۴۳
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

بارش برف و باران در محور‌های ۶ استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش برف و باران در محور‌های ۶ استان کشور گفت: در محور‌های اسالم ـ خلخال، بجنورد ـ اسفراین و قوچان ـ درگز تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

فارس: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای آشخانه ـ چمن‌بید در خراسان شمالی، قوچان ـ درگز و سبزوار ـ چکنه و سبزوار ـ اسفراین در خراسان رضوی، اردبیل ـ آستارا، اسالم ـ خلخال در استان اردبیل و کلاله ـ جنگل گلستان در استان گلستان بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای گیلان پرداخت و گفت: در محور مشهد ـ چناران و خراسان رضوی و رامسر ـ چالوس و نور در استان مازندران نیز باران می‌بارد.

وی به مه‌گرفتگی در ارتفاعات اردبیل و محورهای هراز، کرج ـ چالوس و ساری ـ کیاسر در مازندران اشاره و بیان داشت: در محورهای بجنورد ـ اسفراین محدوده گردنه اسدلی، اهر ـ تبریز و همدان ـ اسدآباد مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است. بنابراین رانندگان لازم است با چراغ روشن رانندگی کرده و ضمن رعایت قوانین و مقررات سرعت مطمئنه را لحاظ کنند.

سرهنگ رحمانی با توجه به شرایط جوی موجود در محورهای اسالم ـ خلخال، بجنورد ـ اسفراین و قوچان ـ درگز، تردد در این مسر را با زنجیر چرخ امکان‌پذیر دانست و گفت: با توجه به لغزندگی معابر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز به رانندگان توصیه می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رحمتی

      باید یه سونامی بیاد همه مون بمیریم از دست از این زندگی خلاص بشیم این چه وضعشه؟ بقران این زندگی نیست به کی بیاد بگم کم اوردم دیگه نمیکشم پول ندارم بچم شبا گرسنه میخوابه لعنت به باعث و بانیش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج