۹۳۲۰۵۰
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

افزایش قیمت محسوسی در کالا‌ها وجود ندارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران گفت: پرونده‌ای که مشخص باشد به دلیل افزایش قیمت بنزین،‌ افزایش قیمت و گرانفروشی صورت گرفته، تاکنون نداشته‌ایم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران گفت: پرونده‌ای که مشخص باشد به دلیل افزایش قیمت بنزین،‌ افزایش قیمت و گرانفروشی صورت گرفته، تاکنون نداشته‌ایم.

محمدعلی اسفنانی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به افزایش نرخ بنزین، در رابطه با گرانفروشی کالا و خدمات پرونده‌هایی در تعزیرات تشکیل شده و در صورت تشکیل، بیشترین موارد در چه حوزه‌ای بوده است؟ اظهار کرد: پرونده‌ای که مشخص باشد به دلیل افزایش قیمت بنزین،‌ افزایش قیمت و گرانفروشی صورت گرفته، تاکنون نداشته‌ایم.

وی افزود: با توجه به روال گذشته و قبل از افزایش قیمت بنزین هم از اینگونه موارد داشته‌ایم که هر روز تعدادی پرونده‌ آمده است که در بعضی از آنها گرانفروشی مطرح بوده و طی ۱۰ روز گذشته هم همین وضعیت را داشته‌ایم، ولی افزایش محسوسی که مشخص باشد صرفا به دلیل افزایش قیمت بنزین، افزایش قیمت کالاها یا خدمات داشته‌ایم را تایید نمی‌کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در خصوص افزایش کرایه از سوی برخی از مسافربرهای شخصی با توجه به افزایش نرخ سوخت، گفت: تاکسیرانی با ما هماهنگ است و با بررسی‌هایی که انجام دادیم مشخص شد که تاکسی‌ها هیچ افزایش قیمتی در هیچ مسیر و نقطه‌ای از تهران نداشته‌اند، اما در خصوص مسافربرهای شخصی به ما گزارش شده که افزایش قیمت داشته‌اند.

اسفنانی ادامه داد: با توجه به اینکه اینگونه اشخاص حق مسافرکشی ندارند، عمل آنها تخلف محسوب شده و خلاف قانون است. اینگونه مسافرکش‌ها مجوز مسافربری ندارند و به دنبال این هستیم که از طرق دیگر که مسئول و متصدی آنها هستند جلوی این کار گرفته شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در ادامه عنوان کرد: اگر از طریق قانون جلوی این اقدام گرفته نشود، ما نمی‌توانیم تک تک آنها را در تهران شناسایی کرده و جریمه کنیم.

اسفنانی خاطرنشان کرد: در صورتی که شخصی از مسافرکش‌های شخصی شکایتی داشته باشد و مشخصات اینگونه خودروها به ما اعلام شود، ما بلافاصله به آن رسیدگی کرده و حکم صادر می‌کنیم.

وی به شهروندان اعلام کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات اینگونه تخلفات را اعلام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران همچنین در خصوص یک پرونده خودرویی، گفت: پرونده یک شرکت خودروساز داخلی در حال رسیدگی است و آرای آن قطعی نشده است.

اسفنانی افزود: در این زمینه حدود ۲ هزار و ۶۸۹ فقره شکایت واصل شده که تاکنون در خصوص هزار و ۳۴۵ فقره از پرونده‌های آن حکم صادر شده و مابقی آن هم در حال رسیدگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ص.

      حالا زوده صبر کن تا ببینی.

    • بدون نام

      آره معلومه جون عمت .ازبازارخبرندارید گوجه وپیاز ک کم یاب شد اول بسمه الله

    • بدون نام

      قیمت میوه شلغم سیب زمینی وپیاز وتخم مرغ و.....بعد ازطرح بنزینی گرانترشده هیچ نظارتی هم نیست لطفا دروغ تحویل ملت ندهید صبر مردم هم اندازه ای دارد
      جواب مردم را اسفندماه خواهید دید

    • m.r

      نمیدونم با چه رویی دنبال زیاد شدن قیمتها هستید شما در عرض یکسال گذشته قیمت تمام اجناس 4برابر کردید بعد بنزین بردی بالا که حالا باپررویی ادعای جلوگیری از بالا رفتن قیمتها رو دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج