۹۳۲۰۹۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

والورده: فقط کسب سه امتیاز مهم بود؛ همین

سرمربی بارسا ضمن قبول بازی نه چندان قابل قبول تیمش برابر لگانس تاکید کرد که مهمتر از هر چیزی کسب سه امتیاز بود.

ورزش سه: بارسلونا صدرنشین لالیگا امروز توانست در زمین لگانس به سه امتیاز ارزشمند دست یابد. سه امتیاز البته دشوار برابر تیم تیم ته جدولی که با گل دقیقه ۸۰ آرتورو ویدال ممکن شد. بارسا همچنان صدرنشین است اما اگر امشب رئال با اختلاف ۴ گل بر سوسیداد پیروز شود به رتبه دوم سقوط می کند.

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت: « پیروزی بسیار باارزشی بود چون خوب بازی نکردیم. زمین هم شرایط مساعدی نداشت و باد شدیدی نیز در ورزشگاه می وزید. لگانس خیلی عقب بازی می کرد با این حال قصد توجیه ندارم. روی استراتژی خودمان اصرار کردیم و با فشاری که در نیمه دوم آوردیم توانستیم پیروز شویم. در هر صورت کار برای ما دشوار شد و سه امتیاز پرزحمتی را به دست آوردیم. خوب بازی نکردیم ولی از کسب پیروزی راضی هستم. کسب سه امتیاز مهمتر از هر چیزی بود.»

والورده: فقط کسب سه امتیاز مهم بود؛ همین

سرمربی بارسا ادامه داد: « می دانم که این فصل انتقادات زیادی به ما می شود. در خیلی از بازی ها زود از حریف عقب می افتیم و این خوب نیست. از ابتدا می دانستیم که بازی دشواری خواهد بود و روز سختی در انتظارمان است. در برخی زمینه ها باید بهتر شویم و این کار را مطمئنا انجام خواهیم داد. البته نباید از سختکوشی تیم به سادگی گذر کرد. ما فشار آوردیم و بازی باخته را با برد عوض کردیم. ترجیح می دهم به همین نکته مثبت از بازی اکتفا کنم.»

گل دوم بارسا مشکوک به آفساید بود ولی وی ای آر آن را تایید کرد. والورده در مورد گل ویدال گفت: « به نظرم کمک پرچم زد و فکر کردم آفساید بوده ولی دیدم که مسی و ویدال به داور اشاره کردند که توپ به پای بازیکن لگانس برخورد کرده و نمی توانسته آفساید باشد. جبران گل خورده دشوار بود و می دانستم که ضربات ایستگاهی می تواند نجات بخش ما باشد.»

بازی با بروسیا دورتموند: « حس خوبی دارم. فصل گذشته به لگانس باختیم و دو سال پیش که 0-3 بردیم هم حس خوبی نداشتم ولی الان شرایط متفاوت است. برابر تیمی که جنگنده بازی می کرد، پیروز شدیم و الان با روحیه ای خوب خودمان را مهیای بازی با دورتموند خواهیم کرد.»

مشکل بازی های بیرون از خانه: « قبلا هم گفته ام که بازی ها را در زمین حریفان خوب شروع نمی کنیم چون سه بازی را باخته ایم. این دردناک است. امروز محکوم به برد بودیم. البته قطعا دلایلی برای عملکرد بدمان در بازی های بیرون خانه وجود دارد. در هر صورت باید اشاره کنم که ما امروز یک بازی باخته را جبران کردیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج