۹۳۲۱۲۲
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس محکوم به جبران خسارت یک خبرنگار شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس را جریمه و ملزم به جبران خسارت یک خبرنگار کرد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال: کمیته انضباطی رای خود را در خصوص شکایت مهدی زارع عکاس خبرگزاری فارس و روزنامه ورزشی علیه باشگاه پرسپولیس تهران به شرح زیر صادر کرد:

شکایت مهدی زارع عکاس و خبرنگار ورزشی علیه باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر ایراد خسارت به لپ تاپ مورد استفاده در ورزشگاه در حین پوشش خبری و تصویری بازی بین دو تیم سپید رود رشت و پرسپولیس با این توضیح که در دیدار بین دو تیم مذکور از هفته بیست و دوم لیگ برتر در تاریخ ۹۷/۱۲/۲۵ که در شهر رشت برگزار گردیده پس از لغو پنالتی که به نفع تیم پرسپولیس اعلام گردیده بود از سوی داور و عصبانیت هواداران پرسپولیس اشیائی از جمله بطری آب و سنگ به سمت زمین مسابقه پرتاب که یکی از بطری‌ها ابتدا به صورت شاکی و سپس به مانیتور لپ تاپ اوبرخورد و باعث شکسته شدن مانیتور لپ تاپ که از نوع سونی بوده گردیده حال با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله شکایت شاکی، استشهادیه تنظیمی و ابرازی، نظریه کارشناس رسمی دادگستری که علیرغم ابلاغ مصون از اعتراض باقیمانده و به موجب آن میزان خسارت وارده به لپ تاپ شاکی به میزان یکصد و شصت میلیون ریال برآورد گردیده تصاویر ارایه شده از لپ تاپ موضوع شکایت و سایر قراین و امارات موجود در پرونده تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس که بر اساس بند ۳ ماده ۸۷ از مقررات انضباطی مسئولیت جبران خسارت وارده از سوی هواداران هر باشگاه را بر عهده آن باشگاه قرار داده محرز و مسلم تشخیص و بر همین اساس باشگاه پرسپولیس تهران مستند به مواد ۸۵، ۸۶ و ۸۷ از مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ علاوه بر جبران خسارت شاکی به میزان یکصد و شصت میلیون ریال از بابت تخلف هواداران منتسب به این باشگاه بابت پرتاب اشیاء و ایراد خسارت نیز با رعایت ماده ۹۳ از مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و ظرف مدت یک هفته از حیث حکم جبران خسارت صادره قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف بوده و از حیث جریمه نقدی قطعی می‌باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممد دانیالی

      باشگاه که نیست لونه وحشی هاست

    • بدون نام

      خبرنگار خیلی غلط اضافی کرده

    • علی بابا

      واقعا خنده داره فوتبال ایران!!! دیدن این فصل همه جور گیر مسخره و بی مورد رو به پرسپولیس دادیم پس بریم یه گیر هم از فصل قبل بهش بدیم!! خسارت خبرنگار قبول ولی ۱۰ میلیون واسه تخلف فصل قبل تماشاچیا؟؟؟؟؟؟ مسخره شو درآوردن دیگه

    • بدون نام

      ایا خسارت خبرنگاران که در اصفهان خسارت دیدند سپاهان تیم اقای تاج داد

    • بدون نام

      ديگه چي

    • راننده تریلی

      انگار هرچی محرومیته واسه پرسپولیسه

    • S S

      حالا اینا که هیچ .قراره تمام بی حرمتی های شجاع خلیل زاده نسبت به داوران در طول سه فصل گذشته را محاسبه کرده و به مدت حدود یک فصل فوتبالی این موجود عجیب الخلقه را محروم کنند .خخخخخخخخخ
      یعنی واقعا این همان پرسپولیس که سه فصل متوالی قهرمان شده .من که باور نمیکنم چون فقط یک دست پشت پرده میتونه همچنین کاری بکنه

    • بدون نام

      بار هم کمیته انضباطی وجریمه پرسپولیس. پس چرا کمیته انضباطی در مورد چشم هوادار پرسپولیس حکم صادر نمی کند. عجب از این قانون جنگل. خدایا از این همه ناعدالتی. پس پرسپولیس وطرفدارانش فقط باید شکایتشان را پیش خدای بزرگ ببرند. انشاءالله یک روز خداوند این افراد را شرمنده خواهد کرد.

    • بدون نام

      بعد یه سال اینا حکم دادن! الان یک و ششصد گوشی دست دوم هم بهت نمیدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز اولا شانزده میلیون تومان میشه نه یک وششصد ؟دوما ببینید از اول لیگ که شدلیگ برتر هم اومدن براپرسپولیس جریمه وشکایت تنظیم کردن .ببینید بعنوان هوادارفوتبال مسخره بازی نیست؟کاری ندارم هوادار کدام تیمی؟خودت خدایی قضاوت کن

    • بدون نام

      از آقای ویلموتس چه خبر؟

    • بدون نام

      این ستاره جعلی الکی خداوکیلی بکنید ابرو دو ستاره تاج هم میرود

    • بدون نام

      فعلا باخت به بحرین وعراق وبی محلی سرمربی تیم ملی تون را پشت این حاشیه ها مخفی کنید کمیه انضباطی هم مختاره هرکسی تو ایران که پیراهن قرمز (پرسپولیس نه سوراختور)پوشیده جریمه کنه.شاید به آرامش برسند..

    • بدون نام

      فعلا باخت به بحرین وعراق وبی محلی سرمربی تیم ملی تون را پشت این حاشیه ها مخفی کنید کمیه انضباطی هم مختاره هرکسی تو ایران که پیراهن قرمز (پرسپولیس نه سوراختور)پوشیده جریمه کنه.شاید به آرامش برسند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج