۹۳۲۲۰۲
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش سعید عزت‌اللهی به شایعه حضورش در لیگ برتر

سعید عزت‌اللهی ظاهراً دوست دارد در اروپا به کارش ادامه دهد و دوست ندارد شبیه بازنده‌ها به ایران بازگردد.

خبرورزشی: فوتبال بالا و پایین دارد. سعید عزت‌اللهی در همین سن و سال کم، توانسته بالا و پایین‌های فوتبال را ببیند. او که در دوران کارلوس کی‌روش همیشه در اوج بود، بعد از حضور مارک ویلموتس کلاً تیم ملی را از دست داده است. سعید سال گذشته یک مصدومیت بدموقع داشت.

آن مصدومیت باعث شد ردینگ قراردادش را تمدید نکند. بعد از آن به روستوف بازگشت و مجبور شد قراردادش را تمدید کند تا رضایت بگیرد و جدا شود. حضور در یوپن بلژیک هر چند اتفاق خوبی بود، اما برای سعید بدشانسی به همراه داشت.

واکنش سعید عزت‌اللهی به شایعه حضورش در لیگ برتر

او به این تیم رفت تا بتواند دوباره احیا شود و به تیم ملی هم بازگردد ولی همه چیز بد پیش رفته. عزت‌اللهی به خاطر اینکه با دستور سرمربی تیم جذب نشده، جایی در ترکیب ندارد و تیم ملی را هم به طور کامل از دست داده است.

با تداوم نیمکت‌نشینی سعید در یوپن این شایعه جدی‌تر از هر زمان دیگری شنیده می‌شود که این بازیکن در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار دارد. در نقل و انتقالات تابستان هم شایعاتی درباره انتقال او به تراکتور یا استقلال شنیده می‌شد. حالا هم شایعه بازگشت او در نقل و انتقالات زمستانی به لیگ برتر شنیده می‌شود.

وقتی از سعید در این باره سؤال می‌کنیم با تکذیب خبر مذاکراتش با باشگاه‌های لیگ برتری می‌گوید: «نه، من مذاکره‌ای با هیچ باشگاهی نداشته‌ام.» او در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است در نیم‌فصل به لیگ برتر بازگردد و از یوپن جدا شود؟ جواب می‌دهد: «هیچ چیز معلوم نیست و از الان نمی‌توانم چیزی در این باره به شما بگویم.»

عزت‌اللهی ظاهراً دوست دارد در اروپا به کارش ادامه دهد و دوست ندارد شبیه بازنده‌ها به ایران بازگردد. او در حال حاضر به صورت قرضی به باشگاه یوپن بلژیک منتقل شده و قراردادی دو ساله با باشگاه روستوف روسیه دارد. روس‌ها هم قطعاً مجانی او را به باشگاهی نمی‌دهند.

عزت‌اللهی در این مدت توقع داشت حداقل به تیم ملی دعوت می‌شد تا بتواند بازی کند و بدنش را آماده نگه دارد ولی ویلموتس به چنین موضوعی اعتقاد ندارد. او تأکید دارد سعید تا زمانی که در رده باشگاهی بازی نکند، به تیم ملی دعوت نخواهد شد. البته باخبر شدیم قرار است مربی تیم ملی با سعید در بلژیک دیدار و گفتگو داشته باشد. باید دید آیا او اصلاً روی نیمکت تیم ملی می‌ماند که بخواهد با عزت‌اللهی جلسه بگذارد یا نه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا این فوتبالیستای ایرانی چقد پر مدعا هستن!!! وایساده تا چلسی بهش پیشنهاد بده.

      پاسخ ها

      • $$$$$$$$$$

        خخخخهخخخخخخخ
        چلسی به رونالدو و هم کارت دعوت نداد
        ولی برای تو می فرسته اخه آنها توپ جمع کن‌ندارن

    • بهی

      سعید از تو بعیده لامصب توکه اسپانیایی هم بلدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج