۹۳۲۲۱۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

آبی‌ها نگران شیخ، در انتظار بلبلی

تیم فوتبال استقلال از هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال از هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت و این در حالی است که آبی‌ها می‌توانند با برد احتمالی در این دیدار، ضمن حفظ روند پیروزی‌های خود در لیگ و جام حذفی، خود را به بیخ‌گوش مدعیان رسانده و یک بار دیگر در فوتبال ایران خود را به‌عنوان مدعی قهرمانی معرفی کنند.

بر همین اساس آخرین تمرین سنگین استقلالی‌ها روز گذشته از ساعت ۱۵:۳۰ در مجموعه ورزشی انقلاب در حالی برگزار شد که مثل روزهای اخیر میلاد زکی‌پور تنها غایب تمرین دیروز آبی‌پوشان بود. این در حالی است که اگر زکی‌پور که مدت‌هاست از مصدومیت رنج می‌برد را از جمع آبی‌ها فاکتور بگیریم، این تیم بدون مصدوم یا بازیکن محروم دیگری خود را برای بازی با نساجی آماده می‌کند.

نکته جالب توجه تمرین دیروز پوشش استقلالی‌ها بود. بازیکنان این تیم باوجود اینکه از باران خبری نبود اما با تمهیدات ویژه‌ای مثل کلاه و دستکش و حتی استوک‌های مخصوص زمین خیس خود را به زمین تمرین رساندند؛ پوششی که احتمالا مقابل نساجی نیز باید شاهدش باشیم.

قائدی و فرشیدها رسیدند

بعد از بازگشت تیم امید همه نگاه‌ها به مهدی قائدی مهاجم ریزجثه استقلالی‌ها بود چراکه این‌طور شایعه شده بود که مهاجم آماده این روزهای استقلال در اردوی تیم امید مصدوم شده و مدت‌ها توان همراهی استقلال را نخواهد داشت. این در حالی است که این بازیکن بعد از بازگشت به تهران از همان روز جمعه به همراه عارف غلامی در تمرینات استقلال حاضر شده و بدون هیچ مشکلی در تمرین گروهی حاضر شد تا به این ترتیب نگرانی‌ها از بابت این بازیکن برطرف شود.

از سوی دیگر یکی از بازیکنانی که جمعه عصر همراه با تیم تمرین نکرد فرشید اسماعیلی، هافبک میانی و بازیکن کلیدی این تیم بود که او نیز با برطرف شدن مشکل مصدومیتش روز گذشته بدون هیچ مشکلی در تمرین حاضر شد تا دست استرا برای بازی با نساجی حسابی پر باشد. همچنین فرشید باقری نیز بعد از مدت‌ها با آمادگی کامل در تمرین استقلال حاضر شد.

نگران شیخ

شیخ دیاباته از روزی که راه افتاد، استقلال هم راه افتاد و بردهای پرگل این تیم نیز آغاز شد. این در حالی است که بازی خشن مهاجم سیاه چرده استقلال این روزها به‌شدت کادرفنی این تیم را از ترس محرومیت این بازیکن برای دیدارهای حساس بعدی نگران کرده است.

شیخ دیاباته البته با یک کارت زرد دیگر دیدار حساس و فینال‌گونه با سپاهان را از دست خواهد داد اما نگرانی‌ها از آنجایی است که این بازیکن با خطاهای مکرر و خشن خود در دیدارهای بعدی استقلال، در آینده از همراهی بیشتر تیمش در بازی‌های حساس‌تر محروم شود. به همین جهت کادرفنی استقلال در جریان تمرین دیروز استقلال حسابی شیخ را توجیه کردند تا این بازیکن حداقل در برابر نساجی با آرامش بیشتری کار را دنبال کرده تا در میدان حساس اصفهان بتواند تیم آبی را همراهی کند.

در انتظار بلبلی

بعد از اینکه محسن کریمی و داریوش شجاعیان رباط صلیبی پاره کردند و از همراهی این تیم برای ادامه رقابت‌های فصل جاری محروم شدند، استراماچونی کار را برای تیمش تمام‌شده تلقی نکرده و از آنجایی که تیمی تاکتیک‌محور را مهیا کرده، استقلال در غیاب دو مهره کلیدی خود نیز همچنان به روند موفقیت‌هایش ادامه داد. با این حال پدیده فصل گذشته لیگ برتر این روزها در تمرین استقلال حضور فعالی داشته و در حالی که در آستانه بازگشتن به میادین قرار دارد، این خبر می‌تواند حسابی کادرفنی و هواداران استقلال را بر سر ذوق بیاورد.

محمد بلبلی، هافبک فصل گذشته سپیدرود رشت که از خوب‌های فصل گذشته لیگ نیز به شمار می‌رفت با آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر، محرومیتش به پایان رسیده و می‌تواند به جمع همبازیانش در مسابقات رسمی اضافه شده و آنها را همراهی کند.

دشتی احتمالا در ترکیب

استقلال برای دیدار با نساجی یک سورپرایز ویژه دارد و آن هم حضور احتمالی علی دشتی در ترکیب این تیم خواهد بود. دشتی که اتفاقا مدتی مورد غضب استراماچونی نیز قرار داشت این روزها مورد توجه ویژه سرمربی قرار گرفته و این احتمال که در بازی امروز از ابتدا برای استقلال به میدان برود وجود خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازی فرداست نویسنده عزیز

      پاسخ ها

      • حجت ناضری

        بله

      • حجت ناضری

        بله

    • بدون نام

      بازی امروز؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج