جاباما
۹۳۲۳۱۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فستیوال متنوع گل‌های خورده پرسپولیس

پرسپولیس کالدرون در مقایسه با تیم برانکو در فصل پیش هم بیشتر گل می‌خورد و هم بدتر

خبرگزاری میزان: پرسپولیس که با برانکو ایوانکوویچ عادت کرده بود خیلی کم گل بخورد در فصل جاری با کالدرون در هفته یازدهم، ۶ گل دریافت کرده است. پرسپولیسی‌ها در فصل جاری به طور میانگین تقریبا در هر ۲ بازی یک گل دریافت کرده‌اند در حالی که این آمار در این مقطع از فصل پیش هر ۳ بازی، یک گل بود.

لیگ هفدهم، ضعف دفاع در سایه قدرت خط حمله

پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ در لیگ هفدهم دقیقا به میزان همین فصل گل خورده بود با این تفاوت که دو برابر این فصل، گل زده بود. این یعنی پرسپولیس کالدرون هم در دفاع مشکل دارد و هم در حمله. سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ شانزدهم با برانکو، نصف این فصل گل خورده بودند، اما نقطه امیدوارکننده برای سرخ‌پوشان تهران شاید این باشد که آنها در لیگ پانزدهم هم که با برانکو قهرمانی را با تفاضل گل از دست دادند، در هفته یازدهم ۱۵ گل دریافت کرده بودند یعنی بیش از دو برابر این فصل.

فستیوال متنوع گل‌های خورده پرسپولیس

بحران لیگ چهاردهم

در لیگ چهاردهم اوضاع سرخ‌پوشان پایتخت اصلا تعریفی نداشت، آنها تا هفته هفتم علی دایی را روی نیمکت خود می‌دیدند و پس از آن هم حمید درخشان جایگزین او شد. پرسپولیس در آن فصل در هفته یازدهم، ۱۳ گل دریافت کرده بودند یعنی بیش از دو برابر این فصل. همین تیم در لیگ سیزدهم با دایی در پایان هفته یازدهم ۵ گل دریافت کرده بود.

فستیوال متنوع گل‌های خورده پرسپولیس

ژوزه بدتر از کالدرون

در لیگ دوازدهم پرسپولیس در نیم‌فصل اول با مانوئل ژوزه پرتغالی خوب نبود و آنها دو برابر لیگ سیزدهم گل خورده بودند یعنی ۱۰ گل. آماری که نشان می‌دهد اوضاع پرسپولیس در فصل جاری با کادرون خیلی هم بد نیست. موضوع اینجاست که فارغ از مقایسه پرسپولیس کالدرون با چند فصل اخیر، سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ نوزدهم گل‌های بدی دریافت می‌کنند و در این فصل خیلی زود هم دروازه خود را باز شده دیدند.

فستیوال متنوع گل‌های خورده پرسپولیس

پرسپولیس هر نوع گلی را دریافت کرده

سرخ‌پوشان تهران اولین گل این فصل خود را در دومین دیدار لیگ نوزدهم مقابل تراکتور دریافت کردند. در آن دیدار احسان حاج صفی با یک شوت محکم و سرکش دروازه علیرضا بیرانوند را فرو ریخت تا او در دومین دیدار فصل، در کلین شیت ناموفق باشد. سرخ‌پوشان تهران گل دوم فصل خود را هم روی شوت دریافت کردند. این‌بار کی‌روش استنلی بود که با یک ضربه زیبا دروازه علیرضا بیرانوند را فروریخت. این پایان کار نبود و در ادامه شاگردان کالدرون باز هم دروازه خود را باز شده دیدند، اما این بار بدتر، با گلی از زاویه بسته که توسط محبی وارد دروازه پرسپولیس شد.

فستیوال متنوع گل‌های خورده پرسپولیس

این بار گل خوردن با ضربه سر

پرسپولیس مقابل شهرخودرو سنت‌شکنی کردند و این بار از روی ضربه سری که از نقطه کرنر ارسال شد، دروازه خود را باز شده دیدند. سرخ‌پوشان تهران که در این فصل از روی شوت و ضربه سر و کرنر گل خورده بودند، این‌بار مقابل پیکان روی ضربه ایستگاهی گل خوردند تا از همه روش‌های ممکن در لیگ نوزدهم گل دریافت کرده باشند.

فستیوال متنوع گل‌های خورده پرسپولیس

فاجعه زاویه بسته

آخرین گلی که شاگردان گابریل کالدرون دریافت کردند، اما ترکیبی از گل‌هایی بود که پیش از این دریافت کرده بودند. پرسپولیس مقابل شهر خودرو از روی نقطه کرنر گل خورده بود و مقابل سپاهان هم از زاویه بسته. این‌بار سرخ‌پوشان تهران مقابل نفت مسجد سلیمان از روی یک ارسال از نقطه کرنر با ضربه سر از زاویه بسته گل خوردند تا فستیوال اشتباهات بیرانوند در فصل جاری کامل شود.

فستیوال متنوع گل‌های خورده پرسپولیس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج