۹۳۲۳۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تعداد قسمت‌های «پس از آزادی» اضافه شد

تعداد قسمت‌های سریال «پس از آزادی» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی به ۴۰ قسمت افزایش یافت.

خبرگزاری صبا: تصویربرداری سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سعید سعدی از مرز ۸۵ درصد گذشت و همچنان گروه سازنده مشغول کار هستند.

تعداد قسمت‌های «پس از آزادی» اضافه شد

با وجود آنکه اعلام شده بود این سریال در ۳۵ قسمت تولید می‌شود اما با اضافه شدن ۵ قسمت دیگر «پس از آزادی» در ۴۰ قسمت برای شبکه یک سیما تولید می‌شود.

آخرین لوکیشینی که عوامل «پس از آزادی» در آن حضور داشتند لوکیشن کارخانه بود که کار در آن به پایان رسید و پس از آن تصویربرداری در لوکیشن های مختلف مانند لوکیشن خانه نقش های اصلی سریال همچنان ادامه دارد.

همچنین به غیر از خسرو شهراز و قاسم زارع که بازی آن‌ها در این مجموعه با پایان رسیده است دیگر بازیگران این مجموعه همچنان مشغول نقش آفرینی در این مجموعه تلویزیونی هستند.

احتمال می رود تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی اواخر دی ماه سال جاری به پایان برسد اما هنوز زمان دقیق پخش مشخص نیست.

مراحل فنی «پس از آزادی» مانند تدوین، صداگذاری و جلوه های ویژه که به ترتیب برعهده حمید باشه آهنگر، آرش قاسمی و حسن پیله ور است، همزمان با تصویربرداری در حال انجام است. همچنین مذاکراتی با چند فرد برای ساخت موسیقی «پس از آزادی» در حال انجام است که به محض قطعی شدن اطلاع رسانی می‌شود.

خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر،‌ رامین سیار دشتی و… از بازیگران اصلی «پس از آزادی» هستند.

درباره داستان این سریال آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود. بنده خدا اکثر مواقع تنها بود. بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش اش دنده عوض می‌کرد و بنزین جا به جا می کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود.

صبح ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره. اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش رو عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان، آذربایجان، کردستان چه می‌دونم استان های سردسیر و برف گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود خودش چیزی نمی‌گفت ولی ماها که می فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی تونه جاشونو پر کنه….

سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۵ قسمت در حال تولید است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج