۹۳۲۳۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کورتوا رکورد کیلور ناواس را شکست

سنگربان بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود دریافت گلی زودهنگام مقابل سوسیه‌داد، رکورد همتای کاستاریکایی خود برای بسته نگه داشتن دروازه‌ را شکست.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه آ اِس اسپانیا، موفقیت شب گذشته (شنبه) رئال مادرید برای کسب پیروزی ۳ بر یک مقابل سوسیه‌داد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، بیش از همه برای تیبو کورتوا، سنگربان بلژیکی کهکشانی‌ها خوشحال کننده بود.

اگرچه او در همان دقیقه دوم بازی گل خورد اما همین دو دقیقه بسته ماندن دروازه رئال مادرید هم کافی بود که در رده ردیف ششم برترین دروازه‌بانان تاریخ کهکشانی‌‌ها از نظر طولانی‌ترین زمان بسته نگه داشتن دروازه‌اش قرار بگیرد.

با احتساب دو دقیقه بازی شب گذشته، مجموع دقایقی که کورتوا در این فصل کلین شین کرده است، از رکورد ۵۳۴ دقیقه‌ای که کیلور ناواس، سنگربان کاستاریکایی سابق کهکشانی‌ها به ثبت رساند یک دقیقه بالاتر رفت. ناواس که اکنون از دروازه پاری‌سن‌ژرمن محافظت می‌کند، در هفته‌های پایانی فصل ۱۵-۲۰۱۴ تا هفته‌های ابتدایی فصل بعد از آن موفق به ثبت این رکورد شد.

ناواس در فاصله ماه می سال ۲۰۱۵ تا سپتامبر همان سال گلی دریافت نکرد تا اینکه سابین مرینو، بازیکن اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن‌مامس دروازه کهکشانی‌ها را باز کرد.

کورتوا اکنون رکورد را شکسته اما او هنوز با بهترین رکورد ثبت شده برای کلین‌شیت در تاریخ رئال مادرید فاصله دارد، رکورد ۹۵۲ دقیقه‌ای ایکر کاسیاس.

کورتوا در بازی مقابل تیم‌های گالاتاسرای (دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان)، لگانس، بتیس، گالاتاسرای (دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان) و ایبار دروازه‌اش را بسته نگه داشت. پیش از بازی شب گذشته، آخرین باری که او گل خورد ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) مقابل مایورکا بود که لاگو جونیور دروازه رئال مادرید را باز کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج