۹۳۲۴۲۶
۱۴ نظر
۵۰۱۳
۱۴ نظر
۵۰۱۳
پ

اختلال در کد دستوری یارانه بنزین رفع می‌شود

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه ضمن اشاره به فعال نشدن کد دستوری #۶۳۶۹* در اپراتورهای تلفن همراه اول گفت: این اختلال قطعا امروز رفع می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه ضمن اشاره به فعال نشدن کد دستوری #۶۳۶۹* در اپراتورهای تلفن همراه اول گفت: این اختلال قطعا امروز رفع می‌شود.

حسین میرزایی با بیان اینکه با توجه به اختلال پیش آمده در کد دستوری #۶۳۶۹* برای ثبت درخواست جاماندگان بسته حمایتی مشترک تلفن همراه اول اظهار کرد: با توجه به بیانیه وزارت ارتباطات این اختلال قطعا امروز رفع خواهد شد.

به گفته وی تاکنون ۳۰۵ هزار کدملی در سامانه ثبت شده که از این تعداد ۷۰ درصد مشترک ایرانسل، ۱۰ درصد رایتل و مابقی برای سایر اپراتورها هستند.

وی با تاکید بر اینکه اختلال ایجاد شده قطعا امروز رفع می‌شود، یادآور شد: شهروندان و متقاضیان نگران نباشند و چرا که مهلت ۱۰ روزه‌ای برای ثبت درخواست آنها در سامانه و از طریق کد دستوری ذکر شده پیش‌بینی شده است لذا در روزهای آتی می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

میرزایی همچنین تاکید کرد که با توجه به بررسی وضعیت مالی درخواست دهندگان بسته حمایتی از طریق آزمون وسع، درصد خطا برای بررسی اطلاعات بسیار کم است گفت: پس از بررسی‌های لازم از طریق آزمون و در صورت لزوم، بسته حمایتی به متقاضیان تعلق می‌گیرد این در حالیست که تمامی ایرانیان سرپرست خانوار می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

وی در گفت‌وگو با شبکه خبر، همچنین از شهروندان خواست تا به هیچ وجه مراجعه حضوری به وزارت رفاه و ادارات رفاه استانها، کمیته امداد، بهزیستی و ... نداشته باشند.

این در حالیست که حامد شمس، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به فعال نشدن کد دستوری #۶۳۶۹* در برخی اپراتورهای تلفن همراه بالاخص همراه اول، وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات را مسئول پاسخگویی اختلال پیش آمده دانست.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عدم رفع اختلال ایجاد شده در کد دستوری مذکور علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های چندباره در این زمینه تاکید کرد: وزارت ارتباطات باید در این باره پاسخگوی متقاضیان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا دزد وشارلاتان هستید

    • بدون نام

      تحقیر ملت تا کی بس کنید این گدا پروریها رو .از کشورهای همسایه عربتان حکومت داری را یاد بگیرید چطور به مردم خود میرسند

    • حمیدرضا شفیعی

      از الان توی ثبت کد دستوری مشکل داشته باشید وای به حال اجرای درست طرح تون.خدابخیر بگزرونه

    • بدون نام

      خلاصه یه سریا رومثه یارانه تیرماه بایدبالا بکشن آقایون بعدم میگن قانونواسه این مورد دزدی تکلیفی تعیین نکرده پس بدزد که دزدی چه حالی میده ازمال مردم دردولت تزویروریا

    • بدون نام

      تورا به خدا قسم اگه توانایی اداره مملکت ندارید لااقل بذاریدکه دیگدان این کار رو انجام بدن

    • حسن مرادی

      اخرش هم نمیدین فقط گول میزنینن تا حق گارگری مثل ما رو بخورین

    • بدون نام

      تا این لحظه مشکل رفع نشده امیدواریم به زودی برطرف شود.

    • سید جلال

      یه سوال
      من وتعدادی از همکارهام که کار گر هستیم بسته حمایتی برای ما واریز نشده تحقیق که کردم دیدم همه انهایی که واریز نشده حساب بانکی صادرات دارند غیر از صادرات برای بقیه در مرحله سوم واریز شده
      ایا علتی داره؟؟

    • بدون نام

      تازه متوجه شدید

    • بدون نام

      نگرفتید بسته حمایتی به بازنشستگان تعلق میگیرد،آمار تمام آنها را که دارید پس چرا دروغ میگویید

    • بدون نام

      مسخره ها

    • بدون نام

      اینها دروغ میگن, به هیچ کسی یارانه سوخت واریزنشده ازهرکی میپرسین میگن واریز نشده!!!! مگه میشه 60میلیون از80میلیون یعنی ازهر4خانواده بایدبه3خانواده واریز بشه درحالی که اصلن واریزنشده.

    • همشهری

      در بین تعدادی از همکاران و دوستان که برایشان واریز شده ۹۹درصد به آنهایی که وضع مالی بهتر دارند تعلق گرفته و به رده های پایین تر واریز نشده این چه عدالتی است. حتما اعتراض هم بفرستیم جواب می دهند به شما تعلق نمی گیرد

    • بدون نام

      من حقوق کارگری میگرم که واریز نشده به بعضی از همکاران که حقوقشان از من بیشتره واریز شده ولی به آبدارچی اداره و خیییلی های دیگه هنوز واریز نشده نکنه دیگه نمیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج