۹۳۲۴۴۰
۸ نظر
۵۰۱۴
۸ نظر
۵۰۱۴
پ

گودرزی:

مصرف‌کننده اصلی بنزین، کم‌درآمدها هستند

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر اصلاح قیمت بنزین در شرایط فعلی بر سفره مردم گفت: مصرف‌کننده اصلی بنزین اقشار کم‌درآمد هستند.

ایسنا: مسعود گودرزی نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس افزود: افزایش قیمت بنزین باعث گرانی کالا می‌شود و بیشتر صدمه این موضوع به اقشار کم‌درآمد وارد می‌شود. امروز شاهد این هستیم که دانش‌آموزان با مشکل هزینه سرسام‌آور ایاب و ذهاب روبه‌رو هستند.

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیکاری معضلی است که مغفول مانده و مورد توجه نیست. مادر تمام مشکلات و آسیب‌های اجتماعی همین بیکاری است خصوصا بیکاری جوانان.

وی خطاب به رییس دستگاه قضا عنوان کرد: آقای رییسی اگر کمر همت در مبارزه جدی با فساد بستید به شما خدا قوت می‌گوییم اما توجه داشته باشید که مفسدین اصلی دانه درشت‌ها هستند که همیشه از چنگال عدالت گریخته‌اند با آنها بدون ملاحظه برخورد کنید تا نوای مبارزه با فساد بهتر شنیده شود.

وی در پایان گفت: وزیر آموزش و پرورش توجه به رتبه‌بندی فرهنگیان امری لازم است. قرار بود در آذرماه این موضوع عملی شود ولی متاسفانه آنچه از این موضوع می‌دانیم این است که اعتبار آن دیده نشده است. وزیر راه و شهرسازی توجه کنید. بزرگراهی در حوزه انتخابیه اینجانب هنوز تمام نشده است و توزیع قیر عادلانه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نخیر همون پردرآمدها هستن که با دوست دخترشون میرن دور دور و شمال منتها گرانیش رو کم درآمدها تحمل میکنن بیشتر از پردرآمدهاچون سیستم عادلانه اخذ مالیات ندارید

    • بدون نام

      حسن کلید ساز مگه مصرف کننده بنزین پر در آمدها هستن تو ممسن میگی کم در آمدها هستن هر کدوم یه زر میزنید

    • بدون نام

      بیکاری؟؟؟؟؟؟پس شما نشستین اون بالا چه غلطی میکنین؟؟؟؟

    • بدون نام

      هنوز که خوبه بزار اخر پاییز گرونی رو ببین.

    • ali

      آمار و اطلاعات غلط دست مردم بدین، مردم به حسرت موندن یه اخبار درست و راست تحویل بدین، آخه کم درآمدی که نون شب نداره چجوری بنزین مصرف میکنه؟؟ واقعان مردمو چی فرض میکنید؟ اون بابای که خودرو لوکس میلیاردی سوار میشه توی خیابونا ویراژ میزنه بنزین مصرف میکنه یا اون آدمی که حتی موتور سیکلت هم نداره؟؟؟؟؟؟ خداوکیلی جای سوال نیست؟؟؟ چرا میکروفن یطرفه حرف میزنی؟ اگه راست میگی برو توی خیابون از ۱۰ نفر سوال مطرح کن.

    • محمد

      بله تشکرآقای گودرزی شماکاملاًدرست گفتیدولی تصمیم گیرنده نه شمابلکه کسانی هستندکه در این خصوص سرخویش رازیربرف پنهان کرده اند

    • بدون نام

      درود بر دکتر گودرزی بزرگ نماینده مردم ممسنی

    • بدون نام

      اکثر خودروها که برای کارت سوخت ثبت نام کرده اند کارت سوخت شأن صادر نشده اگر به مراکز پلیس باضافه ده مراجعه کنید می بینید که مردم زیادی برای گرفتن کارت سوخت مراجعه می کنند و لی خبری نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج