۹۳۲۴۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اعلام نامزدی بلومبرگ برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا

«مایکل بلومبرگ» میلیاردر ۷۷ ساله و شهردار پیشین نیویورک، نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد.

ایرنا: «مایکل بلومبرگ» میلیاردر ۷۷ ساله و شهردار پیشین نیویورک، نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد.

شبکه خبری ای‌بی‌سی یکشنبه‌شب گزارش داد بلومبرگ مالک غول رسانه ای "بلومبرگ" که سال‌ها فقط صحبت از نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری می‌کرد، به صورت رسمی وارد رقابت‌های درون‌حزبی دمکرات‌ها برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا شد.

اعلام نامزدی بلومبرگ برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا

وی در تارنمای رسمی خود ضمن اعلام این خبر گفت که برای شکست دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی و بازسازی آمریکا که از نظر او مهم‌ترین و ضروری‌ترین مبارزه در زندگی امروزی آمریکایی‌ها است، وارد این رقابت شده است.

بلومبرگ در اولین تبلیغات رسمی خود، رای طبقه متوسط را هدف گرفته و اعلام کرد که پرداخت مالیات بیشتر توسط ثروتمندان و دریافت سهم عادلانه‌تری از ثروت توسط طبقه متوسط از اهداف او است.

رقابت درون‌حزبی دمکرات‌ها اوایل سال جاری میلادی با حضور 27 نامزد رسمی بسیار شلوغ بود، اما به تدریج با ورود میلیاردها و افراد قدرتمندتر، برخی انصراف دادند و اکنون با اعلام بلومبرگ، تعداد نامزدهای این حزب به 17 تن رسیده است.

نامزدهای دمکرات ریاست جمهوری آمریکا شعارهای بسیار رادیکال می‌دهند و انتقادهای تندی از ترامپ می‌کنند؛ تا حدی که این شعارهای رادیکال انتقاد باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا را نیز برانگیخت.

اوباما در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس هشدار داد که نامزدهای دمکرات خیلی به چپ متمایل نشوند و گفت: مردم عادی آمریکا فکر نمی‌کنند که ما قرار است نظام [کشور] را به طور کامل تخریب کرده و دوباره بسازیم... آن‌ها می‌خواهند کارها فقط کمی عادلانه‌تر و منصفانه‌تر باشد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس پیشتر به نقل از هووارد ولفسان مشاور بلومبرگ نوشت شهردار پیشین نیویورک نگران است که داوطلبان فعلی دموکرات در موقعیت خوبی برای مبارزه کردن با ترامپ نباشند.

این رسانه معتقد است بلومبرگ چالش ایدئولوژیک جدی برای جو بایدن معاون اول اوباما است که از خود چهره‌ای معتدل به نمایش گذاشته است.

از سوی دیگر رسانه‌های میلیاردرهایی که روابط عمیقی با وال استریت دارند می‌توانند علیه داوطلبانی همچون الیزابت وارن و برنی سندرز اقدام کنند که شعارهایی علیه درآمدهای نابرابر و مالیات ثروتمندان آمریکایی سر می‌دهند.

جو بایدن، برنی سندرز، الیزابت وارن، پیت بوتیجیج، کاملا هریس، جولیان کاسترو و کوری بوکر تعدادی از داوطلبان دموکرات هستند که در نظر سنجی‌ها رتبه‌های بیشتری به دست آورده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج