۹۳۲۴۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بازگشت شهرام هروی به تیم ملی کاراته

رئیس فدراسیون کاراته گفت: تمام اعضای خانواده کاراته باید تلاش کنند تا ‌آرامش این رشته ورزشی حفظ شود زیرا هدف همه ما کسب بیشترین سهمیه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

خبرگزاری ایسنا: سیدحسن طباطبایی پس از دیدار با شهرام هروی - سرمربی تیم ملی کاراته - اظهار کرد: تغییرات و رفت و آمدهای مدیریتی در هر سازمان یا فدراسیون ورزشی امری طبیعی است و گاهی برای بهبود شرایط نیاز است تغییراتی انجام شود اما تا بدین لحظه نه فردی به مجموعه کاراته اضافه شده و نه سید شهرام هروی از سمت سرمربیگری تیم ملی استعفا داده است. هروی تا پایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو سرمربی تیم ملی کاراته است و در تمرینات تیم ملی نیز شرکت می‌کند.

وی افزود: هیچ چیز برای فدراسیون کاراته مهمتر از آرامش تیم ملی نیست. در سایه همین آرامش بوده که تیم ملی توانسته نتایج خوبی را بدست آورد. در این بین زحمات کادرفنی و ملی پوشان بر هیچ کس پوشیده نیست. آنها تا به امروز در مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ عملکرد خوبی داشته‌اند و باید از این پس نیز تمام توجهشان به مسائل فنی و پرهیز از حواشی باشد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ملی با حضور سید شهرام هروی تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و سپس ملی پوشان برای حضور در هفتمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی، راهی مادرید اسپانیا می‌شوند.

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون کاراته همچنین دقایقی پیش در محل اردوی تیم‌های ملی بانوان و مردان حاضر شد و شهرام هروی نیز در اردو حضور داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج