۹۳۲۵۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کشف پرونده‌ی آدم‌ ربایی با دستگیری ۶ نفر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان گروگان ۲۶ ساله زاهدانی پس از ۱۴۰ روز اسارت از چنگال ۶ آدم ربا آزاد شد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان گروگان ۲۶ ساله زاهدانی پس از ۱۴۰ روز اسارت از چنگال ۶ آدم ربا آزاد شد.

سردار محمد قنبری اظهار داشت: هشتم تیرماه سال جاری جوانی ۲۶ ساله هنگام جوشکاری در یک پروژه ساختمانی در یکی از محلات شهر زاهدان، توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ گروگان گرفته شد.

کشف پرونده‌ی آدم‌ ربایی با دستگیری ۶ نفر

وی افزود: در تحقیقات پلیس آگاهی مشخص فردی که قبلاً با پدر فرد ربوده در معاملات لوازم یدکی خودرو و لوازم برقی منزل همکاری داشته پس از اجیر کردن چند نفر برای گروگانگیری پسرش طی تماس تلفنی از کشور عراق، مبلغ یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان را بابت بدهی اش مطالبه کرده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان با انجام یک سری اقدامات تخصصی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی پس از ۱۴۰ روز تلاش بی وقفه مخفیگاه ۲ نفر از عوامل اصلی این آدم ربایی را در یکی از روستاهای شهرستان زاهدان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی قضائی صبح روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این ۲ آدم ربا را دستگیر و فرد ربوده شده را صحیح و سالم از چنگال آنها رها کردند.

سردار قنبری بیان داشت: با دستگیری عوامل اصلی این آدم ربایی مخفیگاه ۴ عضو دیگر این باند نیز در شهر زاهدان شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی آنان را طی چند عملیات هماهنگ و ضربتی دستگیر کردند.

وی با اشاره به توقیف خودرو پژو ۴۰۵ استفاده شده در این آدم ربایی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج