جاباما
۹۳۲۵۱۲
۹ نظر
۵۰۱۶
۹ نظر
۵۰۱۶
پ

چند درصد تهرانی‌ها یارانه حمایت معیشتی گرفتند؟

ثبت درخواست برای دریافت یارانه حمایت معیشتی در حالی ادامه دارد که آمارها نشان می دهد بخش عمده ای از شهروندان تهرانی مشمول دریافت این اعتبار نشده اند.

خبرآنلاین: با واریز سومین مرحله از یارانه حمایت معیشتی به حساب سرپرستان خانوار ر روز گذشته، ۶۰ میلیون نفر از این اعتبار برخوردار شدند. با این حال دولت تدابیری را برای ثبت شکایت کسانی که در این مرحله مشمول دریافت اعتبار نیستند را پیش بینی کرد.

بر اساس این گزارش کسانی که به عدم دریافت این اعتبار اعتراض دارند می توانند با شماره گیری کد دستوری #۶۳۶۹* درخواست خود را ثبت کنند.

طبق پیش بینی های صورت گرفته مقرر است ظرف سی روز کاری درخواست های ثبت شده مورد رسیدگی قرار گیرد و افراد در آزمون وسع، برای استحقاق دریافت یا عدم دریافت این اعتبار مورد سنجش قرار گیرند. به این ترتیب اگر فردی واجد شرایط دریافت این اعتبار شناخته شود، در ماه آینده اعتبار دو ماه را یک جا دریافت می‌کند.

مردم کدام استان ها کمک هزینه را گرفتند؟

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد شناسایی حمایت معیشتی حدود ۴۳ درصد از تهرانی های یارانه بگیر مشمول دریافت حمایت معیشتی نشده اند.

حسین میرزایی گفته است: بر اساس آمارها سیستان و بلوچستان با ۸۲.۱ درصد خانوارهای یارانه بگیر، خراسان شمالی با ۷۹.۲ درصد، خراسان جنوبی با ۷۸.۴ درصد، گلستان با ۷۸ درصد و لرستان با ۷۷.۷ درصد بیشترین سهم از دریافت حمایت معیشتی در بین یارانه بگیران را داشته‌اند.

وی افزود، این درحالی است که استان تهران، با ۵۷.۲ درصد، البرز با ۶۳.۶ درصد، یزد با ۶۴.۹ درصد، اصفهان با ۶۵.۹ درصد و بوشهر با ۶۶.۸ درصد از یارانه بگیران یارانه معیشتی جدید را دریافت کرده اند.

به موجب تصمیم اتخاذ شده این کمک هزینه معیشتی برای خانوارهای ۱ نفره ۵۵ هزار تومان، برای خانوارهای ۲ نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوارهای ۳ نفره ۱۳۸ هزار تومان، ‌ خانوارهای ۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای ۵ نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا کدوم معشیت یارانه... من فرهنگی و مستاجرم و حتی یک پراید هم ندارم، برای من واریز نشده؟؟ احتمالا واریز براب 69 میلیون صحت نداره، چون برای خیلی ها که میشناسم و وضعرمالی شان هم تعریف نداره واریز نشده.......

    • بدون نام

      چیزی که مشخص است تمام آقازاده ها و اطرافیانشان گرفتند و قشر کارگر و بازنشسته و کارمند که مرفح هستند و در ناز و نعمت زندگی میکنند ، نگرفتند

    • بدون نام

      متاسفانه بازهم شاهدسوءتدبیروبی عرضگی مدیران هستیم.من کسی را میشناسم که طرف میلیاردر است چندتامغازه وبرج دارد به او یارانه بنزین تعلق گرفته.اما به بعضی ها که مستحق بودن پرداخت نشده.؟!!؟.

    • زهره

      این هم یه دروغ بزرگ دیگه

    • سانسور بی سانسور

      دولت تبخیر امید بیشتر بهش میاد

    • ایرانیه نگون بخت

      دروغ میگن . کلا ۲۰ درصد هم نشده . آمار چرند تحویل ما ندین

    • مهرداد

      چرته این کد کار نمیکنه و سرکاریه

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه دروغگو رو.....

    • بدون نام

      خدا رو شکر ما با پدر بازنشسته جزو ثروتمندانیم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج