۹۳۲۵۲۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

استقبال رونالدو از پیوستن پوگبا به یوونتوس

فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس از ملحق شدن هافبک فرانسوی منچستریونایتد به بانوی پیر استقبال می‌کند.

خبرگزاری میزان: نشریه «دُن بالن» چاپ اسپانیا مدعی شد کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره تیم فوتبال یوونتوس از حضور پل پوگبا، هافبک فرانسوی باشگاه منچستریونایتد در این تیم استقبال می‌کند و از مسئولان باشگاه خواسته تلاش خود را برای خرید این هافبک فرانسوی آغاز کنند.

تابستان گذشته شایعات زیادی درباره تلاش یووه برای خرید پوگبا از منچستریونایتد مطرح شد، البته این باشگاه ایتالیایی تنها مشتری او نبود و رئال مادرید و در رأس آن زین‌الدین زیدان، سرمربی این تیم هم علاقه زیادی برای جذب پوگبا داشتند، اما تلاش‌های دو باشگاه برای به خدمت گرفتن این بازیکن نتیجه نداد و در نهایت منچستریونایتد موفق شد با قیمت بالایی (۱۸۰ میلیون پوند) که روی او گذاشت، هافبک جوان خود را حفظ کند.

استقبال رونالدو از پیوستن پوگبا به یوونتوس

در حال حاضر به نظر می‌رسد بانوی پیر بار دیگر قصد دارد در مهلت نقل وانتقالات ماه ژانویه شانس خود را برای جذب پوگبا امتحان کند و رونالدو، فوق ستاره پرتغالی این باشگاه هم از این انتقال استقبال کرده و از مسئولان باشگاه خواسته تلاش‌های خود را برای امضای این قرارداد آغاز کنند.

باشگاه یوونتوس در سال ۲۰۱۲ پل پوگبا را به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد به خدمت گرفت و چهار سال بعد او را با قراردادی رکوردشکن دوباره به شیاطین سرخ فروخت. در حال حاضر ۱۸ ماه دیگر از قرارداد فعلی این بازیکن ۲۶ ساله با منچستریونایتد باقی مانده است، فرچند این باشگاه می‌تواند قرارداد را برای یکسال دیگر تمدید کند.

گفته می‌شود یونایتدی‌ها اجازه نخواهند داد این هافبک فرانسوی با مبلغی کمتر از ۱۰۵ میلیون یورو که در سال ۲۰۱۶ برای خرید او پرداخت کرده‌اند، از این تیم جدا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج