۹۳۲۶۶۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تداوم آلودگی هوا در کلان‌شهر‌ها

ورود سامانه بارشی از چهارشنبه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت کشور تا روز چهارشنبه (۶آذر) گفت: از بعد از ظهر این روز سامانه بارشی جدید به کشور وارد می‌شود. انتظار می‌رود از امروز تا اواسط پنج شنبه به تدریج بر غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت کشور به ویژه تهران، اصفهان، کرج و اراک افزوده شود.

انتخاب: صادق ضیائیان با بیان این که از امروز تا چهارشنبه (۴تا ۶ آذرماه ) جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور حاکم خواهد بود اظهار کرد: از این رو با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا انتظار می‌رود از امروز تا اواسط پنج شنبه به تدریج بر غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور به ویژه تهران، اصفهان، کرج و اراک افزوده شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز دوشنبه (۴ آذر) در برخی از نقاط غرب، جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس و مرکزی رگبار باران و گاهی با رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات این استان‌ها بارش پراکنده برف و در شمال خلیج فارس، رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان از بعد از ظهر چهارشنبه (۶آذر) با توجه به ورود سامانه جدید بارشی در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور بارش باران و برف خواهیم داشت. همچنین طی روز پنج شنبه و جمعه (۷ و ۸ آذر) بارش در نیمه غرب کشور ادامه خواهد داشت.

وی در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت:‌ آسمان تهران فردا ۵ آذر کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۹ درجه سانتی‌گراد و طی روز چهارشنبه (۶ آذر) صاف همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر قسمتی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آریا مهر

      خدا نکنه بارون بیاد میخواهیم بریم مسافرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج