۹۳۲۶۷۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازیگر فیلم «سیزده» در جستجوی نخستین سیمرغ

میر جعفری امسال با دو فیلم سینمایی «سگ بند» ساخته مهران احمدی و «من می‌ترسم» ساخته بهنام بهزادی راهی سینما شده، اما بعید به نظر می‌رسد که این دو فیلم با مضمون کمدی و ساختار گیشه‌ای خود جایی در فهرست نامزد‌های حضور در جشنواره فیلم فجر را داشته باشند.

خبرگزاری میزان: با نزدیک شدن به زمان برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اخبار و گمانه زنی‌ها در خصوص حضور و یا عدم حضور فیلمسازان، بازیگران و کارگردانان در میان اهالی رسانه و علاقمندان سینما به شدت داغ می شود.

در این میان با شروع فصل تولید، بسیاری از آثار سینمایی برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شده و متعاقباً بازیگران نیز برای حضور در این آثار وارد قرارداد می شوند، همین عاملی است تا فهرست پرکارترین و یا غیابان سینما در جشنواره فیلم فجر به یکی از اخبار جذاب سینما در فصل پاییز مبدل شود.

«امیر جعفری» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون طی سالهای گذشته با فضای جدی سینما فاصله گرفته و می توان گفت بعد از فیلم سینمایی «سیزده» ساخته هومن سیدی در اثری شاخص به ایفای نقش نپرداخته است.

جعفری امسال با دو فیلم سینمایی «سگ بند» ساخته مهران احمدی و «من می ترسم» ساخته بهنام بهزادی راهی سینما شده اما بعید به نظر می رسد که این دو فیلم با مضمون کمدی و ساختار گیشه ای خود جایی در فهرست نامزدهای حضور در جشنواره فیلم فجر را داشته باشند.

جعفری هم اکنون اکران فیلم سینمایی «زیر نظر» نخستین ساخته مجید صالحی در مقام کارگردان را در برنامه دارد، رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، علی استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی، علی صالحی، سامیه لک، مصطفی راد، عباس جمشیدی و آزاده صمدی بازیگران "زیر نظر" هستند.

از نکات عجیب فیلم اول مجید صالحی می توان به حضور رضا پرستش در مقام بازیگر اشاره کرد، وی که به دلیل شباهت خود به بازیکن مطرح فوتبال جهان به لیونل مسی ایرانی مشهور است حالا مثل بسیاری از چهره های مجازی وارد سینما و عرصه بازیگری شده است.

جعفری همچنین فیلم سینمایی «سراسر شب» ساخته فرزاد موتمن را نیز در برنامه دارد، وی در این فیلم با الناز شاکردوست همبازی شده است، این فیلم نزدیک به یکسال در صف اکران مانده و هنوز تکلیفش مشخص نیست.

سگ بند

مهران احمدی که سابقه ساخت یک فیلم کمدی با نام مصادره را در کارنامه دارد برای فیلم دوم خود نیز به سراغ ساخت یک کمدی دیگر با تیم بازیگری جدید رفت. امیر جعفری، بهرام افشاری و مهران احمدی بازیگران اصلی «سگ بند» هستند. به احتمال زیاد احمدی قصد دارد فیلمش را برای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کند.

براساس آخرین اخبار «سگ بند» باری دیگر فضایی کاملاً کمدی با حال و هوایی همچون مصادره ساخته خواهد شد، هنوز درباره سایر بازیگران و یا بازیگران زن این فیلم سینمایی صحبتی به میان نیامده اما این اثر تلاشی دیگر از مهران احمدی برای حضور در فجر خواهد بود.

من می‌‌ترسم

امیر جعفری همچنین در فیلم سینمایی من می‌ترسم به نویسندگی و کارگردانی بهنام بهزادی به ایفای نقش پرداخته است، این فیلم نیز یکی از شانس های حضور در جشنواره فیلم فجر است.

جعفری در این فیلم بار دیگر با الناز شاکردوست همبازی شده است، علاوه بر جعفری و شاکردوست بازیگرانی همچون ستاره پسیانی، پوریا رحیمی سام، مهران احمدی و میترا رفیع در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان چهارمین فیلم بلند سینمایی بهنام بهزادی، آمده است: بديش اينه من وسط کلی شک ام که می خوام برم یا نه...ولی بدترش اینه که صدبرابرش مطمئنم نمی تونم بمونم.

بهزادی پیش از این ساخت فیلم هایی چون، «تنها دوبار زندگی می کنیم»، «قاعده تصادف» و «وارونگی» را در کارنامه خود دارد، که برای این آثار جوایز مختلفی از جشنواره های داخلی و خارجی دریافت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج