جاباما
۹۳۲۶۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برنابئو؛ جهنمی برای ستاره‌های رئال مادرید!

ورزشگاه سانیاگو برنابئو طی سال های اخیر حواشی زیادی را به خود دیده است که یکی از آن ها سوت زدن هواداران علیه ستاره های بزرگ رئال مادرید بوده است.

ورزش سه: به نقل از مارکا، گرت بیل در دیدار روز شنبه رئال مادرید مقابل سوسیداد به شدت مورد اعتراض هواداران حاضر در برنابئو قرار گرفت و سوت های کر کننده ای علیه این ستاره ولزی در استادیوم شنیده می شد؛ این اما اولین باری نبود که هواداران لوس بلانکوس در سانتیاگو برنابئو بازیکنان رئال را نقره داغ می کنند و پیش از این نیز بارها شاهد چنین اتفاقی در این ورزشگاه بوده ایم. حتی پیش از این افسانه هایی نظیر آلفردو دی استفانو و کریستیانو رونالدو نیز از چنگال انتقادات برنابئو در امان نبوده اند.

برنابئو؛ جهنمی برای ستاره‌های رئال مادرید!

در این جا به ستاره هایی که در برنابئو مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار گرفتند، نگاهی می اندازیم.

آلفردو دی استفانو

پیش از کریسمس و در سال 1962، دی استفانو در یک تبلیغ تلوزیونی ظاهر شد؛ تبلیغی که به دلیل محتوای آن به مذاق هواداران رئال خوش نیامد و آن ها در بازی بعدی خانگی این تیم در 6 ژانویه 1963 علیه او سوت زدند. دی استفانو اما در همان بازی دو گل مقابل اتلتیکو مادرید به ثمر رساند تا به نوعی منتقدانش را وادار به سکوت کند.

کریستیانو رونالدو

رونالدو با این که بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید است اما در طول حضورش در این تیم تنش هایی با هواداران داشته است. او در فصل 17-2016 علنا به خاطر سوت هایی که از سوی هواداران دریافت کرد، علیه آن ها معترض شد؛ موضوعی که بعد از آن حمایت زین الدین زیدان از این فوق ستاره پرتغالی را در پی داشت. رونالدو در آن زمان اظهار نظر عجیبی درباره رفتار هواداران با خودش انجام داد و گفت: " این انفاق هرگز در منچستریونایتد برایم رخ نداد و من هرگز آن را دوست ندارم."

برنابئو؛ جهنمی برای ستاره‌های رئال مادرید!

ایکر کاسیاس

روزهای پایانی کاسیاس در رئال مادرید بسیار پیچیده بود و این دروازه بان شرایط سختی را تجربه کرد. این اسطوره رئال مادرید نیز در روز ۹ می ۲۰۱۵ بعد از بازی با والنسیا نسبت به این سوت ها شکایت کرده بود.

برنابئو؛ جهنمی برای ستاره‌های رئال مادرید!

میشل

میشل نیز یکی دیگر از بازیکنانی بود که از گزند سوت ها در برنابئو در امان نمانده بود. او در این باره به کادناسر گفته بود: " مثل این است که پدر و مادر شما هر روز و حتی در روز عروسی شما را سرزنش کنند."

میشل آن اتفاقات را پشت سر گذاشت اما در سال 1991 و در بازی مقابل اسپارتاک مسکو نیز مجددا چنین موضوع تلخی برای او تکرار شد.

خوانیتو

کم تر بازیکنانی در طول تاریخ به اندازه خوانیتو محبوب هواداران هستند اما او هم در برنابئو مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. خوانیتو اما دید جالبی نسبت به سوت ها داشت و واکنش چندانی به آن ها نشان نداد. او در اواخر سال 1981 در این باره گفت: " آن ها صدمه دیدند اما شاید این بهتر از سکوت باشد. سکوت کامل هواداران در برابر اشتباهات من باعث غرق شدنم خواهد شد."

امیلیانو بوتراگوئنو

بوتراگوئنو در حال حاضر به عنوان مدیر رئال مادرید فعالیت می کند. او شنبه شب از گرت بیل در برابر سوت ها دفاع کرد. این اسطوره رئال نیز در بازی مقابل دینامو مسکو و در سال 1994 مورد انتقاد هواداران برنابئو قرار گرفت. در آن زمان خورخه والدانو سرمربی رئال مادرید بود و به شدت از بوتراگوئنو دفاع کرد.

دیگران

تعداد دیگری از بازیکنان رئال مادرید نیز از سوت ها در برنابئو در امان نبوده اند. بازیکنانی نظیر مانوئل ولاسکوئز، مارتین واسکز، فرناندو هیرو، گوتی، هوگو سانچز، کریم بنزما و واسکز از این دست بوده اند.

برنابئو؛ جهنمی برای ستاره‌های رئال مادرید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج