۹۳۲۶۹۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

نوری: مسئولان فقط شعار می‌دهند

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: مشکلات بسیار زیادی داریم و اگر شرایط همین طور بماند نتایج خوبی نخواهیم گرفت.

خبرگزاری فارس: محمد نوری در خصوص آخرین وضعیت خودش قبل از بازی با شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت:خوشبختانه شرایطم خوب است و رفته رفته بهتر هم می‌شوم. یک مصدومیت جزئی برایم پیش آمد که الان وضعیت خوبی دارم و از امروز تمریناتم را همراه با سایر بازیکنان انجام خواهم داد. فکر نمی‌کنم برای بازی با شاهین شهرداری مشکل خاصی داشته باشم و در صورت صلاحدید کادر فنی در این بازی به میدان خواهم رفت.

وی در خصوص شرایط مالی باشگاه پارس جنوبی ادامه داد: به هر حال مدت‌هاست از نظر مالی در مضیقه هستیم و فکر می‌کنم در بحث فنی با بضاعت و بودجه‌ای که داشتیم نتایج خوبی گرفتیم. در همین حد برای تیم هزینه شده و نباید بیشتر از این از ما توقع داشته باشند.

بازیکن تیم پارس جنوبی درباره اینکه مشکلات مالی ترمز این تیم را کشیده، افزود: مشکلات مالی از یک طرف و قرعه سختی که به ما خورد از طرف دیگر باعث شد تا کار برای ما سخت شود. ما در ۵ هفته اول لیگ با ۴ تیم بالای جدول بازی کردیم که همه این بازی‌ها هم در زمین رقبا بود. با این همه تلاش خواهیم کرد که در ادامه مسابقات بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

نوری درباره اینکه مشکلات مالی پارس جنوبی آنقدر زیاد است که این تیم حتی نتوانسته بلیت سفر به بوشهر را تهیه کند، خاطرنشان کرد: مشکل که زیاد داریم. خود من ۵۵ درصد از طلب فصل گذشته‌ام را هنوز نگرفته‌ام هر چند که به ما قول دادند این پول پرداخت می‌شود.مشکلات زیادی داریم اما کسی پاسخگوی ما نیست. هر بار که می‌خواهیم به سفر برویم باید تا روز آخر منتظر بلیت هواپیما باشیم تا ببینیم در نهایت بلیت گیرمان می‌آید یا نه. مشکل زیاد داریم و کسی هم پاسخگوی ما نیست.

وی درباره مشکلاتی که تیم‌های نفتی با آن دست وپنجه نرم می‌کنند،‌تصریح کرد:‌ مشکل وجود دارد اما کسی کمک نمی‌کند. دو سال قبل نماینده شهر جم در مجلس با ما جلسه گذاشت و برای ما صحبت کرد ولی هیچ مشکلی حل نشد. شهر جم میزبان خانواده مسئولان و مهندسان پتروشیمی است و بودجه عظیمی در این شهر وجود دارد.

۵۰ درصد بودجه کشور از شهر جم تامین می‌شود و فکر نمی‌کنم هزینه ۱۰ میلیاردی در سال برای این باشگاه هزینه زیادی باشد. مردم شهر جم دلخوشی جز فوتبال ندارند و امیدوارم فکری به این مسئله شود چرا که تنها دلخوشی مردم در این شهر محروم، فوتبال است.

بازیکن تیم پارس جنوبی تصریح کرد: شهردار یا فرماندار می‌گویند خط قرمز ما تیم پارس جنوبی است اما تا حالا هیچ قدمی برای ما برنداشتند و متاسفانه فقط شعار سر دادند. ۵ ماه از لیگ گذشته و هنوز مشکلات ما حل نشده و نمی‌دانیم که باید با چه کسی برای حل مشکل‌مان صحبت کنیم.

از زمانی هم که آقای رضائیان از پارس جنوبی رفت مدیرعامل نداریم و نمی‌دانم تکلیف ما چه می‌شود. آقای کمالوند هم به جای اینکه تمرکزش روی کارهای فنی باشد بیشتر درگیر دغدغه‌های مالی و تهیه بلیت یا تهیه زمین است. اسکان ما مشکل دارد و اگر شرایط همین گونه باشد مطمئنا این مسئله برای ما خوب نیست و نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت.

نوری در خصوص اینکه با گذشت نزدیک به یک سوم از لیگ برتر چه نمره‌ای به تیم پارس جنوبی می‌دهد، افزود:‌ به نظرم با بضاعتی که ما داشتیم نتایجی که گرفتیم رضایتبخش بوده است. با این شرایط نمی‌توان توقع بیشتری از ما داشت. شاید حتی بهتر از نتایجی که حدس زده می‌شد، نتیجه گرفتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      ازاین،به،بعد،برای،بازیهای،تیم،ملی،ازمسیولین،برای،شعار،دادن،استفاده،کنیم،ماشالله،کم،نمی،ارند،ازبسکه،رودارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج