۹۳۲۷۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شیرکوند: ستاره‌ها از دل لیگ برتر خارج می‌شوند

لیبروی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: ستاره‌هایی همچون مجرد از دل مسابقات لیگ برتر خارج می‌شوند.

خبرگزاری فارس: احسن شیرکوند درمورد دیدار با راهیاب ملل مریوان و پیروزی ۳ بر صفر مقابل این تیم اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و توانستیم به روند صعودی خود ادامه دهیم. متاسفانه در ست اول این بازی دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در ادامه مسابقه در ترکیب قرار بگیرم. برای تشخیص دقیق مصدومیتم نیاز به زمان است. امسال من شرایط خیلی خوبی داشتم و با حمایت‌های باشگاه و هواداران نتایج خوبی هم کسب کردیم. امیدوارم این مصدومیت مانع حضور در ادامه مسابقات نشود.

وی ادامه داد: بازی مقابل راهیاب ملل بسیار نزدیک بود. در تمام ست‌ها تا امتیاز ۲۰ هر دو تیم پایاپایی پیش رفتند. در ست سوم بازی زیباتر شد، چون تیم حریف می‌خواست هر طور که شده به پیروزی برسد، اما ما اجازه این کار را به آنها ندادیم. در ست سوم ما از بازیکنان جوان‌تر خود استفاده کردیم و خوشبختانه با حضور آنها هم توانستیم حریف را مغلوب کنیم.

لیبروی تیم والیبال شهرداری ورامین که یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان لیگ برتر هم محسوب می‌شود، در مورد روند خوب تیمش خاطرنشان کرد: اینکه ما تنها تیم بدون شکست هستیم، چندان اهمیتی ندارد. شکست در این مرحله مهم نیست، بلکه در پلی‌آف باید بتوانیم چنین شرایطی داشته باشیم. در مرحله مقدماتی اول یا دوم شدن برای ما مهم نیست و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در مراحل حساس ثبات داشته باشیم.

شیرکوند در خصوص تعطیلی ۵۰ روزه رقابت‌های لیگ برتر، تصریح کرد: تیم ما روند بسیار خوبی دارد، چراکه برای هر هفته خود برنامه داریم. امیدوارم خبر تعطیلی لیگ واقعی نباشد، اما اگر بخاطر منافع ملی چنین تصمیمی گرفته شده، ما هم احترام می‌گذاریم. به هر حال منافع ملی قطعاً مهمتر از منافع باشگاهی است. اگر تعطیلی لیگ به تیم ملی کمک می‌کند، ما حاضریم ضرر کنیم تا تیم ملی موفق باشد.

وی افزود: امیدوارم تصمیمی که گرفته شده درست باشد، اما نباید فراموش کنیم ستاره‌های همچون علی‌اصغر مجرد از دل همین لیگ بیرون آمده‌اند. آقایان باید با درایت برنامه‌ریزی کنند. چند لژیونر داریم و چند بازیکن در لیگ داخلی فکر می‌کنند؟ شاید دلیل و منطق مسئولان این است که بازیکنان داخلی را حفظ کنند. به عقیده من بازیکنان در جریان برگزاری مسابقات لیگ می‌توانند شرایط بهتری داشته باشند و تنها چند روز نیاز به هماهنگی دارند.

لیبروی پیشین تیم ملی والیبال درمورد انتخاب داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون، تصریح کرد: والیبال با داورزنی به اوج بازمی‌گردد. داورزنی از مدیران بزرگ کشور است که والیبال را به بلوغ رساند. او به خوبی شرایط را درک می‌کند و سابقه خوبی هم در عرصه دارد. رویای داورزنی فراتر از تصور خیلی‌ها است. اگر ۶۰ یا ۷۰ درصد از رویاهای او محقق شود والیبال ایران جز بهترین‌های جهان خواهد شد. او توانایی بالایی در بخش مالی دارد و در نهایت می‌تواند به والیبال کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معتمد

      قرار نیست بگن شما طرفدار فلان تیمی بیا این ۵۰ میلیون رو بگیر پس خودتون رو اذیت نکنید اینا همش یه بازیه کثیفه فوتبال ایران رو دستایه پشت پرده اداره میکنن نتیجه همه بازی ها از قبل تایین میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج