جاباما
۹۳۲۸۰۶
۱۸ نظر
۵۰۱۲
۱۸ نظر
۵۰۱۲
پ

مهناز افشار، اِبی، آرش؛ رقیبان جدید تلویزیون

چه خوشمان بیاید چه نه، در این زمانه تمام رسانه‌ها به دنبال ارائه برنامه خود و جذب حداکثری مخاطب هستند و در راه رسیدن به این هدف از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنند از ترکیب‌های اینچنین داور‌هایی گرفته تا تولید برنامه حرفه‌ای و خوش رنگ و لعاب.

عصر ایران: در چند روز اخیر ویدیویی از مهناز افشار در مسابقه استعدادیابی پرشیاز گات تلنت (PERSIA'S GOT TALENT) در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد او با ابراهیم حامدی (ابی)، آرش و نازنین نور به عنوان داور در این برنامه حضور دارد.

مهناز افشار، اِبی، آرش؛ رقیبان جدید تلویزیون

ابراهیم حامدی (ابی) خواننده شناخته شده قبل از انقلاب تا به امروز است، "آرش لبافی" از خوانندگان به معروفیت رسیده از خارج از ایران است که از سوئد کارش را آغاز کرده است و "نازنین نور" هم بازیگر ایرانی تبار است که در کانادا به دنیا آمده و بزرگ شده است و از سال 2005 فعالیت خود را در سینما آغاز کرده است.

قطعا در تولید برنامه‌ای چون "پرشیاز گات تلنت"‌ جذابیت‌های لازم برای نسل‌های مختلف لحاظ شده است که به چنین چیدمانی دست زده‌اند.

برنامه پرشیاز گات تلنت را شبکه MBC Persia تولید می‌کند و ضبط آن در استکلهم پایتخت سوئد در جریان است. قطعا اگر این عدم دسترسی به اینترنت رخ نمی‌داد این اتفاق با جنجال و سر و صدای بیشتری همراه می‌شد، چون اساسا اتفاقی چند وجهی عجیب است.

شبکه MBC Persia یکی از کانال‌های گروه MBC است. مرکز پخش خاورمیانه (Middle East Broadcasting Center) یا به اختصار "ام‌بی‌سی" MBC بیش از 10 کانال تلویزیونی دارد. کانال خبری "العربیه" هم متعلق به همین گروه رسانه‌ای است.

ام‌بی‌سی به رایگان در ده شبکه تلویزیونی فیلم و سریال برای مخاطب عرب پخش می‌کند. در حال حاضر مقر اصلی MBC GROUP در جده (عربستان سعودی) است اما شبکه‌ها از "مدیا سیتی" دوبی پخش می‌شوند.

MBC Persia برای اولین بار فعالیت خود را از تیر ماه ۱۳۸۷ آغاز کرده بود، اما در مرداد سال ۱۳۹۲ تعطیل شد و بعد از یک وقفه 5 ساله از آبان 1397 دوباره پخش برنامه‌های خود را شروع کرد.

MBC Persia روی نسل جوان تمرکز کرده‌ و برنامه‌های خود را همزمان برنامه‌های دیگری در شبکه‌های اجتماعی و وبگاه این شبکه تولید و در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

پرشیاز گات تلنت

چه خوش‌مان بیاید چه نه، در این زمانه تمام رسانه‌ها به دنبال ارائه برنامه خود و جذب حداکثری مخاطب و البته در راستای اهداف خود هستند و در راه رسیدن به این هدف از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنند از ترکیب‌های اینچنین داورهایی گرفته تا تولید برنامه حرفه‌ای و خوش رنگ و لعاب.

حال باید به مدیران تلویزیون گفت که رقیبان جدیدی به میدان آمده‌اند تا مخاطب را به سمت خود جذب کنند، آیا توان رقابت با این برنامه‌های جدید در تلویزیون وجود دارد؟

آیا این توانایی در داخل کشور وجود ندارد؟ قطعا وجود دارد اگر بسیاری از لج‌بازی، جناح بندی‌ و خط کشی‌های مرسوم تلویزیون کنار گذاشته شود می‌توان با استفاده از توانایی افراد داخل کشور برنامه‌های به مراتب جذابتر تولید کرد.

نمی‌خواهم یادآوری کنم که تلویزیون چه ساده نیروها و استعدادهای خودش را در طرفه العینی از دست می‌دهد ولی تلویزیون باید این موقعیت حساس و پر رقیب از سراسر جهان را درک کرده و بداند که در زمانه اکنون مرز داشتن مخاطب و از دست دادن آن، در حد فشار دادن یک کلید بر روی دستگاه کنترل از راه دور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا دمشون گرم عاشقتم ابی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در حال حاضر مقر اصلی MBC GROUP در جده (عربستان سعودی) است اما شبکه‌ها از "مدیا سیتی" دوبی پخش می‌شوند.

    • سعید

      مگه برای رسانه میلی مخاطبی هم مانده که از چیزی بترسد. خود من با کمال میل حاضرم کل اوقات فراغتمو بجای دیدن تلویزیون داخلی بافتنی ببافم!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه شما بهتره گوش به فرمان اربابان در شبکه‌های ماهواره‌ای باشید

    • سالار

      چه خوب واقعا کار خوبی کرده خوشحال شدم

    • بدون نام

      واقعا همینه. تلویزیون باید دست از لجبازی بردارد. با وجود این همه برنامه و شبکه و مخاطبین تنوع طلب باید به فکر برنامه ها و شوهای سرگرم‌کننده و شاد باشد.

    • بدون نام

      واقعا تلویزیون هم به مردم ظلم میکند. اصلا هیچ برنامه ای سرگرم کننده و شاد ندارد با وجود این همه هنرمند و طناز و خواننده و ...!!!

    • بدون نام

      چرا نمیشه اگه اونا ابی دارن ما دکتر بشیر حسینی داریم با عشق هر هر هر ......

    • بدون نام

      باور کنید تلویزیون اصلا میخواهد که مردم به طرف اینا برن. تلویزیون فقط شده برای قشری خاص!

    • بدون نام

      اخه تلویزیون ایران رو با اونا مقایسه میکنی ؟!
      تو ایران اینترنت رو قطع میکنن صدا و سیما هم که برنامه نداره آدم حالش بهم میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و متقابلا ما هم از شماها و تفکرتان حالمون بهم میخوره

    • بدون نام

      بین این جمع چهار نفره فقط ابی کارنامه اش تا حدی روشنه
      اون زن دست چپی اصلا معلوم نیست کیه
      آرش بعید نیست با اینا سَر و سِرّی داشته باشه
      اون زنک افشار هم که رسما عروس خود ایناس

    • بدون نام

      موافقم

    • خ

      دقیقا.

    • قق

      مهناز طلاق گرفته بن سلمان هم دنبال چنین سوژه هایی میگرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدم خیلی باید احمق باشه که چنین فکری کنه.
        یه درصد احتمل داره بن سلمان تا حالا تو عمرش اسم مهناز افشار رو شنیده باشه

    • سید

      مردم تلوزیونی که قضیه فیلتر تلگرام رو با اون دروغای شاخ دار ماست مالی کرد دوست نداره ... حتی این تلوزیون بر علیه مردمه و پشت مردم نیست

    • رویا

      تلویزیون ایران هیچ برنامه جذابی ندارد الان بیش از یک سال است که من اصلا تلویزیون نگاه نکردم صبح سرکارم ظهر که میرم چیزی برای دیدن نیست و آهنگ گوش میدم یا با شبکه های اجتماعی سرگرم میشم یه برنامه مثل شب کوک مخاطب زیادی داشت که دیگه پخش نشد و الان تلویزیون ایران صفر هستش....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج