۹۳۲۸۷۶
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

ارتش: بیش از هر زمان به تفکر بسیجی نیاز داریم

ارتش با صدور بیانیه‌ای آورده است: در شرایط حساس و سرنوشت‌ساز منطقه بیش از هر دوران دیگری به تفکر بسیجی و حضور پرشور و شعور بسیجیان برای مقابله با فتنه‌های جدید نیاز است.

خبرگزاری مهر: ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین بیانیه‌ای صادر و در آن تاکید کرد: «فرهنگ بسیجی، نمادی از کارآمدی، مسئولیت پذیری و ولایت‌ مداری است که در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و نظامی مایه افتخار و عظمت نظام اسلامی است.»

متن بیانیه ارتش بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان بسیج مستضعفان که با تفکر ژرف و الهی حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، در مدتی کوتاه به شجره طیبه‌ای مبدل گشت که ملت و کشور ایران را از گردنه‌های پر خطر عبور داده و در کنار سایر نیروهای مسلح، حافظ امنیت و آرامش ایران اسلامی بوده است.

عبور موفقیت آمیز انقلاب و نظام اسلامی از چالش‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی در دوران های مختلف مرهون هوشمندی، بصیرت و فداکاری‌های کم نظیر آحاد مدافعان انقلاب و میهن اسلامی بوده که موجب اعتلای کشور جمهوری اسلامی ایران شده است.

امروز و در شرایط حساس و سرنوشت‌ساز منطقه بیش از هر دوران دیگری به تفکر بسیجی و حضور پرشور و شعور بسیجیان برای مقابله با فتنه های جدید نیاز است. زیرا دشمن که از راهبرد فشار حداکثری علیه انقلاب اسلامی طرفی نبسته‌ در فتنه های جدید، به دنبال تضعیف و وارد آوردن ضربه به نظام اسلامی در این مقطع میدان داری بسیجیان مانع از رسیدن دشمنان قسم خورده انقلاب به اهداف شوم خود شده است. بسیج و تفکر بسیجی همیشه و در همه عرصه‌ها روح معنویت و ایثار را حاکم نموده و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک هفته بسیج به آحاد فرماندهان و رزمندگان مخلص بسیجی، چهار دهه جهاد و فداکاری این نهاد مقدس را ارج نهاده و به روح بلند تمام شهدای شهدای بسیج که در پاسداری از امنیت و عزت ایران اسلامی جان خویش را فدا کرده و با خون خود، نهال انقلاب را آبیاری کردند درود می فرستد و برای این قهرمانان بی‌ادعای دین و وطن، در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی تحت فرماندهی حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mmad

      اینترنت؟

    • بدون نام

      عجبببببببب

    • بدون نام

      ارتش همیشه حرف اول بوده وهست وخواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج